مهران محمدی امین

فارس/ ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که یک پرنده دورپرواز این رژیم در پایگاه هوایی «بالماخیم» سقوط کرده و تحقیقات درباره علت سقوط این پهپاد آغاز شده است. وبگاه عبری &la

1401\11\01 17:49:06


سقوط پهپاد دورپرواز رژیم صهیونیستی در پایگاه هوایی «بالماخیم»

فارس/ ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که یک پرنده دورپرواز این رژیم در پایگاه هوایی «بالماخیم» سقوط کرده و تحقیقات درباره علت سقوط این پهپاد آغاز شده است. وبگاه عبری «والا» گزارش داد که یک پهپاد از نوع هرون در پایگاه‌ هوایی «بالماخیم» در مجاورت «ریشون لتسیون» سقوط کرده و به آن خسارت وارد شده است.

ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که یک پرنده دورپرواز این رژیم در پایگاه هوایی «بالماخیم» سقوط کرده و تحقیقات درباره علت سقوط این پهپاد آغاز شده است.وبگاه عبری «والا» گزارش داد که یک پهپاد از نوع هرون در پایگاه‌ هوایی «بالماخیم» در مجاورت «ریشون لتسیون» سقوط کرده و به آن خسارت وارد شده است.سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی مدعی است که در پی سقوط این پهپاد، کسی آسیب ندیده است.

با این حال، وی اعلام کرد که ارتش رژیم صهیونیستی درباره علت سقوط این پرنده بدون سرنشین تحقیق خواهد کرد.وبگاه والا نیز نوشت که پس از سقوط این پهپاد، ارتش رژیم صهیونیستی تصمیم گرفته پرواز تمام پرنده‌های بدون سرنشین از نوع هرون را تا پایان تحقیقات متوقف کند.پهپاد هرون یا شوال، پرنده بدون سرنشین نسل چهارم رژیم صهیونیستی است که شرکت صنایع فضایی رژیم صهیونیستی (IAI) آن را توسعه داده است. این پهپاد یک پرنده بُرد بلند محسوب می‌شود که قادر است به مدت ۵۲ ساعت پرواز مستمر داشته باشد. پرنده بدون سرنشین با هدف جاسوسی طراحی شده و می‌تواند دست‌کم محموله‌ای ۲۵۰ کیلوگرمی را با خود حمل کند..

.


بازنشر از : آخرین خبر