مهران محمدی امین

انگلیس صادق خان روسیه جنگ اوکراین «صادق خان» هشدار داد

1401\05\29 17:24:10


شهردار لندن به انگلیسی ها درباره زمستان سرد و بدون غذا هشدار داد

«صادق خان» هشدار داد در صورتی که دولت مداخله نکند، میلیون ها انگلیسی زمستان آتی قادر به تأمین هزینه های گرمایشی و غذا نخواهند بود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روسیا الیوم، «صادق خان» شهردار لندن هشدار داده است که اگر دولت تدابیر لازم و پیشگیرانه را اتخاذ نکند، در زمستان آینده میلیون‌ها انگلیسی قادر به تأمین هزینه‌های گرمایش و غذا نخواهند بود.

بر اساس این گزارش، صادق خان در صفحه توئیتر خود آماری از خبرگزاری بلومبرگ منتشر کرد مبنی بر اینکه میانگین قبض برق در زمستان آتی در انگلیس می‌تواند از سطح تاریخی فراتر رود. شهردار لندن در ادامه توئیت خود و زیر آمار بلومبرگ نوشت: ما تا به حال چنین چیزی را ندیده بودیم؛ زمستانی را پیش رو داریم که شاید میلیون‌ها نفر نه تنها اینکه مجبور باشند بین گرمایش و غذا یکی را انتخاب کنند، بلکه متأسفانه توان تأمین هزینه گرمایش و غذا را به صورت همزمان نداشته باشند. صادق خان در پایان توئیت خود نوشت: نباید چنین اتفاقی بیفتد.

تبلیغات
برق و روشنایی ساختمان
برق و روشنایی ساختمان

SearchBiz ارائه اطلاعات جامع در مورد فروش، اجاره، مشاوره و اجرا، تعمیرات و سرویس در حوزه صنعت و تولید در کشور.

دولت باید دخالت کند تا مردم بتوانند نیازهای اولیه خود را تأمین کنند. گفتنی است علاوه بر انگلیس بسیاری از کشورهای اروپایی درباره در پیش داشتن زمستانی سخت و سرد به علت تشدید تنش‌ها با روسیه بر سر جنگ اوکراین و احتمال نقص در عرضه و تأمین انرژی هشدار داده‌اند.. .


بازنشر از : مهر

انگلیس

صادق خان

روسیه

جنگ اوکراین