مهران محمدی امین

رژیم صهیونیستی تشکیلات خودگردان فلسطین فلسطین کرانه باختری مقامات رژیم صهیونیستی

1401\06\23 20:59:20


شکست دیدار محرمانه مقامات تشکیلات خودگردان با مقامات تل آویو

مقامات رژیم صهیونیستی از دیدار محرمانه مسئولان امنیتی تشکیلات خودگردان فلسطین با مقامات امنیتی تل آویو برای آرام کردن اوضاع در کرانه باختری خبر دادند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از القدس العربی، مقامات رژیم صهیونیستی از دیدار محرمانه مسئولان امنیتی تشکیلات خودگردان فلسطین با مقامات امنیتی تل آویو برای آرام کردن اوضاع در کرانه باختری و از سرگیری فعالیت سرویس های امنیتی فلسطین در مناطق شمالی کرانه باختری خبر دادند.

تبلیغات
مشاوره خدمات مالیاتی
مشاوره خدمات مالیاتی

گروه مشاوره و توسعه مدیریت تیارا ارائه خدمات مالیاتی تنظیم و ارسال اظهارنامه ارزش افزوده - تنظیم و ارسال معاملات فصلی- تنظیم اسناد مربوط به دفاتر کانونی- تحریر دفاتر قانونی- تنظیم اظهارنامه مالیاتی (سالانه)- شرکت در جلسات رسیدگی مالیاتی- تنظیم لوایح دفاعیه جهت اعتراض به برگ تشخیص های مالیاتی - صادره و شرکت در هیات های حل اختلاف به کسب و کارها

بر همین اساس، رادیو سراسری رژیم صهیونیستی اعلام کرد که در این نشست دو مسئول امنیتی تل آویو از ارتش این رژیم و شاباک و دو مسئول فلسطینی از جمله «حسین الشیخ» رئیس اداره کل امور مدنی و «ماجد فرج» رئیس دستگاه اطلاعات عمومی فلسطین، حضور داشتند. بر اساس این گزارش، طرف فلسطینی در این نشست تأکید کرد که کسورات مالی که تل‌آویو از درآمدهای حاصل از مالیات فلسطینیان و به بهانه پرداخت ماهانه به اسرا کم می‌کند، تأثیرات منفی زیادی بر بودجه تشکیلات خودگردان و نهادهای امنیتی آن داشته است. طرف فلسطینی همچنین گفته است که نهادهای امنیتی در شمال کرانه باختری فعال هستند و تل آویو نباید بیش از این انتظار کارآمدی نهادهای امنیتی را داشته باشد چرا که یورش‌های نظامیان صهیونیست به شهرها و بازداشت و قتل فلسطینیان به صورت روزمره ادامه دارد.

بر اساس این گزارش، اختلاف دیدگاه‌ها و تبادل اتهام بین دو طرف و تنش موجود باعث شکست این دیدار شد و طبق گزارش رژیم صهیونیستی در این نشست هیچ پیشرفت واقعی حاصل نشد و نهادهای امنیتی وابسته به تشکیلات خودگردان فلسطین همچنان از فعالیت در شمال کرانه باختری ممانعت می‌کنند اما گفتگو و هماهنگی بین دو طرف فلسطینی و صهیونیستی ادامه دارد.. .


بازنشر از : مهر

رژیم صهیونیستی

تشکیلات خودگردان فلسطین

فلسطین

کرانه باختری