مهران محمدی امین

ایسنا/ رئیس جمهوری آذربایجان در دیدار با همتای روس خود گفت باکو به صلح بلندمدت پایبند است. به گزارش پایگاه خبری ترند نیوز، الهام علی اف، رئیس جمهوری آذربایجان در دیدار با ولادیمیر

1401\07\22 20:33:12


علی‌اف: به صلح بلندمدت پایبندیم  

ایسنا/ رئیس جمهوری آذربایجان در دیدار با همتای روس خود گفت باکو به صلح بلندمدت پایبند است. به گزارش پایگاه خبری ترند نیوز، الهام علی اف، رئیس جمهوری آذربایجان در دیدار با ولادیمیر پوتین، رئیس جمهوری روسیه در آستانه گفت: ما در همه نشست‌ها درباره مسائل مربوط به منطقه از جمله امنیت و صلح صحبت کرده‌ایم و امروز هم چنین خواهیم کرد.

رئیس جمهوری آذربایجان در دیدار با همتای روس خود گفت باکو به صلح بلندمدت پایبند است.به گزارش پایگاه خبری ترند نیوز، الهام علی اف، رئیس جمهوری آذربایجان در دیدار با ولادیمیر پوتین، رئیس جمهوری روسیه در آستانه گفت: ما در همه نشست‌ها درباره مسائل مربوط به منطقه از جمله امنیت و صلح صحبت کرده‌ایم و امروز هم چنین خواهیم کرد.

ما به صلح بلندمدت متعهد هستیم و باور داریم که اقدامات سازنده‌ای برای دستیابی به صلح انجام داده‌ایم.همچنین آرمن گرگوریان، دبیر شورای امنیت ارمنستان گفت، این کشور تا پایان سال میلادی جاری با جمهوری آذربایجان به صلح خواهد رسید.او با اعلام اینکه دو کشور بر سر امضای پیمان صلح و یک جدول زمانی حاوی اقدامات آتی هر یک از طرفین به توافق رسیده‌اند، افزود: ما همچنین برای تعیین حدود مرزها نیز توافق کردیم.با این حال، او تصریح کرد که هنوز سازوکار این توافق و تعیین حدود مرزها انتخاب نشده است.گریگوریان افزود: خروج کامل تمام سربازان جمهوری آذربایجان از قلمرو ارمنستان همچنان در دستور کار قرار دارد.. .


بازنشر از : آخرین خبر