مهران محمدی امین

جنبش جهاد اسلامی فلسطین رژیم صهیونیستی جنبش جهاد اسلامی طی بیانیه ای، عملیات قهرمانانه امروز در گذرگاه جلمه جنین

1401\06\23 18:08:22


عملیات  قهرمانانه «جلمه» پاسخی مشروع به جنایات رژیم صهیونیستی است

جنبش جهاد اسلامی طی بیانیه ای، عملیات قهرمانانه امروز در گذرگاه جلمه جنین را تبریک گفت و آن را بطلانی بر معاهده اسلو دانست.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فلسطین الیوم، جنبش جهاد اسلامی عملیات «جلمه» در جنین کرانه باختری را که توسط دو شهید احمد و عبدالرحمن عابد انجام شد را تبریک گفت.

جهاد اسلامی طی بیانه ای اعلام کرد: اینگونه عملیات ها پاسخ طبیعی و مشروع به جنایات رژیم صهیونیستی است و تا آزاد سازی تمام سرزمین فلسطین از رژیم اشغالگر قدس ادامه خواهد داشت. این عملیات قهرمانانه در سالگرد توافق شوم اسلو انجام شد تا بطلان آن را از سوی فلسطینی ها اعلام نماید. عملیات قهرمانانه جلمه به همه اطمینان داد که همه توافقاتی که حق فلسطینی ها را هدف قرار داده، مورد پذیرش نیست و مردم فلسطین به هر بهایی برای احقاق حق خود و آزادی قدس تلاش خواهند کرد.

جهاد اسلامی در بیانیه خود آورده است: جنین بار دیگر ثابت کرد که جبهه مقدم مقاومت است و ابهت رژیم اشغالگر را در دروازه های خود ویران خواهد کرد و مقاومت از هیچ تهدیدی هراسی ندارد. در پایان جنبش جهاد اسلامی به خانواده عابد که دو فرزند جوان خود را در راه آزادی قدس به عنوان شهید تقدیم کرد، و همچنین به همه مردم منطقه «کفر دان» تسلیت و تبریک گفت. منابع رسانه‌ای امروز چهارشنبه از وقوع درگیری‌های مسلحانه میان مبارزان فلسطینی و نظامیان صهیونیست در گذرگاه «جلمه» واقع در شهر جنین خبر دادند که در جریان درگیری مذکور، دو تَن از مبارزان مقاومت به نام‌های احمد عابد و عبدالرحمن عابد به شهادت رسیدند.

همچنین سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی نیز از هلاکت یک افسر این رژیم در درگیری با مبارزان مقاومت خبر داد.. .


بازنشر از : مهر

جنبش جهاد اسلامی

فلسطین

رژیم صهیونیستی