مهران محمدی امین

مهر/ سازمان دفاع مدنی عراق از فرو ریختن تپه‌ای خاکی در زیارتگاهی در نزدیکی کربلای معلی خبر داد. سازمان دفاع مدنی عراق در بیانیه ای با اعلام فرو ریختن تپه خاکی در قَطّاره امام

1401\05\30 17:40:34


فرو ریختن زیارتگاهی در نزدیکی کربلای معلی

مهر/ سازمان دفاع مدنی عراق از فرو ریختن تپه‌ای خاکی در زیارتگاهی در نزدیکی کربلای معلی خبر داد. سازمان دفاع مدنی عراق در بیانیه ای با اعلام فرو ریختن تپه خاکی در قَطّاره امام علی(ع) یا چشمه امام علی(ع) در نزدیکی کربلای معلی اعلام کرد: تیم هایی با نظارت کاظم سلمان بوهان مدیرکل سازمان دفاع مدنی عراق برای مشارکت در عملیات آواربرداری و جست‌وجوی زائران احتمالی به محل حادثه در منطقه قطاره امام علی ع اعزام شده‌اند.

سازمان دفاع مدنی عراق از فرو ریختن تپه‌ای خاکی در زیارتگاهی در نزدیکی کربلای معلی خبر داد.سازمان دفاع مدنی عراق در بیانیه ای با اعلام فرو ریختن تپه خاکی در قَطّاره امام علی(ع) یا چشمه امام علی(ع) در نزدیکی کربلای معلی اعلام کرد: تیم هایی با نظارت کاظم سلمان بوهان مدیرکل سازمان دفاع مدنی عراق برای مشارکت در عملیات آواربرداری و جست‌وجوی زائران احتمالی به محل حادثه در منطقه قطاره امام علی ع اعزام شده‌اند.تلاش ادامه دارد و نیروهای امداد و نجات موفق به رساندن اکسیژن و آب و غذا به افرادی که در زیر آوار هستند، شده اند.

تبلیغات
خرید اینترنتی لباس بچه
خرید اینترنتی لباس بچه

فروشگاه اینترنتی دُرین کیدز فروش اینترنتی لباس کودک با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت .

آنها روزنه ای ایجاد کرده و همچنین موفق به نجات دو کودک شده اند که حال آنها خوب است و به بیمارستان انتقال داده شده اند و تلاش برای نجات همه زائران و کارگران ادامه دارد.در این بیانیه آمده است: اطلاعات اولیه حاکی از آن است که علت حادثه ناشی از اشباع رطوبت در مانع خاکی مجاور زیارتگاه بوده که سبب ریزش تپه خاکی بروی پشت بام زیارتگاه و فرو ریختن آن بر روی تعدادی از زائرین شد.در همین رابطه، «معاذ سلام»، هماهنگ‌کننده سازمان دفاع مدنی عراق خبر داده است که چند نفر در زیر آوار گیر افتاده‌اند که عبارتند از ۲ کودک، دو زن و دو خادم و صدای آنها هنوز از سوی تیم‌های امداد و نجات شنیده می شود.قَطّاره امام علی(ع) یا چشمه امام علی(ع)، زیارتگاهی در ۲۰ کیلومتری جنوب غربی کربلا و در شمال جاده این شهر به سوی عین‌التمر است. این زیارتگاه در باور مردم، همان چشمه‌ای است که امام علی(ع) در مسیر نبرد صفین آشکار کرد. قطاره امام علی(ع)، امروزه گسترش زیادی یافته و دارای شبستانی بزرگ و امکانات رفاهی است..

.


بازنشر از : آخرین خبر