مهران محمدی امین

فلسطین رژیم صهیونیستی مسجدالاقصی گروه‌های مقاومت فلسطین به رژیم صهیونیستی نسبت به تکرار تعرض شهرک‌نشینان اشغالگر

1401\06\07 18:58:05


هشدار مقاومت فلسطین به اشغالگران صهیونیست در رابطه با مسجدالاقصی

گروه‌های مقاومت فلسطین به رژیم صهیونیستی نسبت به تکرار تعرض شهرک‌نشینان اشغالگر به مسجد الاقصی از سمت باب الاسباط هشدار دادند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، گروه‌های مقاومت فلسطین به رژیم صهیونیستی نسبت به تکرار تعرض شهرک‌نشینان اشغالگر به مسجد الاقصی از سمت باب الاسباط هشدار دادند.

این گروه‌ها امروز دوشنبه در بیانیه‌ای اعلام کردند که ادامه تعرض صهیونیست‌ها به مسجد الاقصی در راستای ادامه طرح‌های تجاوزکارانه و هدفمند دشمن صهیونیستی به منظور تحمیل واقعیت‌هایی جدید صورت می‌گیرد. در این بیانیه آمده است: دشمن صهیونیستی نه تنها تجاوزات علیه مسجد الاقصی را متوقف نکرده، بلکه با دادن اجازه تعرض شهرک‌نشینان به این مسجد از دروازه‌های مختلف عملا تجاوزات خود علیه این مکان مقدس را شدت بخشیده است. گروه‌های مقاومت تاکید کردند که این اقدامات تجاوزکارانه، جنایتی هدفمند است که همه ما در برابر آن مسئولیم و باید برای حمایت از مسجد الاقصی برخیزیم و با طرح‌های اشغالگران به ویژه از طریق تشدید مقاومت و عملیات‌های قهرمانانه در سرتاسر کرانه باختری و قدس مقابله کنیم.

این گروه‌ها همچنین نسبت به تکرار تجاوزات اشغالگران و تحریک احساسات و عواطف مسلمانان هشدار داده و تاکید کردند که مسجد الاقصی خط قرمز است و ما جان خود را هم برای آن خواهیم داد. گروه‌های مقاومت عموم ساکنان قدس، کرانه باختری و سرزمین‌های اشغالی ۱۹۴۸ را به حضور گسترده و پررنگ در مسجد الاقصی و تشکیل چتر حمایتی از آن در برابر تجاوزات و طرح های شوم اشغالگران صهیونیست فراخواند.. .


بازنشر از : مهر

فلسطین

رژیم صهیونیستی

مسجدالاقصی