مهران محمدی امین

خلیل عواوده اسرای فلسطین رژیم صهیونیستی خلیل عواوده در ویدئویی که وضعیت وخیم جسمانی او را نشان می دهد، تأکید کرد:

1401\06\07 16:10:22


وضعیت تکان دهنده «خلیل عواوده» پس از ۶ ماه اعتصاب غذا + ویدئو و تصاویر

خلیل عواوده در ویدئویی که وضعیت وخیم جسمانی او را نشان می دهد، تأکید کرد: ما صاحبان حق هستیم و آرمان فلسطین عادلانه است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فلسطین الیوم، خانواده «خلیل عواوده» اسیر فلسطینی در زندان‌های رژیم صهیونیستی که از شش ماه پیش تا کنون دست به اعتصاب غذا زده است، امروز دوشنبه تصاویری تکان دهنده و هولناک از او در بیمارستان «اساف هروفیه» منتشر کردند که وضعیت وخیم جسمانی او را نشان می‌دهد.

خلیل عواوده در این ویدئو می‌گوید: ای آزادگان جهان؛ این پیکر ضعیف و فرسوده که چیزی جز پوست و استخوان از آن باقی نمانده است، بازتاب ضعف ملت فلسطین نیست بلکه آینه تمام نمای چهره واقعی رژیم اشغالگر است که ادعای دموکراسی دارد. در حالی که یک اسیر بدون هیچ گونه اتهامی در زندان‌های این رژیم حضور دارد که علیه بازداشت اداری و وحشیانه ایستاده است تا با گوشت و خون خود مخالفتش را بازداشت اداری اعلام کند. وی در ادامه افزود: ما مردمی هستیم که آرمان عادلانه ای داریم و این آرمان عادلانه باقی خواهد ماند.

ما حتی اگر گوشت و پوستمان ذوب، استخوان‌هایمان متلاشی شود و جان خود را از دست بدهیم، همچنان مخالف بازداشت اداری باقی خواهیم ماند. عواوده در پایان گفت: مطمئن باشید که ما صاحبان حق هستیم و آرمان ما عادلانه است؛ حال بهای آن هر چقدر می‌خواهد سنگین باشد. موفق باشید و السلام علیکم و رحمه الله و برکاته.

گفتنی است رژیم صهیونیستی چند وقت پیش ادعا کرد که بازداشت اداری خلیل عواوده را متوقف کرده است ولی خود او و وکیل و خانواده اش اعلام کردند این اسیر فلسطینی تا دستیابی به آزادی کامل به اعتصاب غذای خود ادامه خواهد داد.. .


بازنشر از : مهر

خلیل عواوده

اسرای فلسطین

رژیم صهیونیستی