مهران محمدی امین

عبداللطیف رشید عراق هیثم بن طارق آل سعید هیثم بن طارق، سلطان عمان، انتخاب عبداللطیف رشید، به عنوان رئیس جمهور عرا

1401\07\22 11:49:24


پیام تبریک سلطان عمان به رئیس جمهور جدید عراق

هیثم بن طارق، سلطان عمان، انتخاب عبداللطیف رشید، به عنوان رئیس جمهور عراق را تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری عراقی واع، هیثم بن طارق، سلطان عمان، انتخاب عبداللطیف رشید، به عنوان رئیس جمهور عراق را تبریک گفت.

سلطان عمان در پیامی به عبداللطیف رشید، انتخاب او به عنوان رئیس جمهور عراق و سوگند یاد کردن به این مناسبت را تبریک گفت. وی ضمن تبریک خالصانه و آرزوی صحت و سلامت و عمر طولانی برای رئیس جمهور عراق، از خداوند خواست او را در رهبری ملت عراق برای تحقق همه آرمان هایشان در رسیدن به ثبات، پیشرفت و رفاه موفق گرداند. از سوی دیگر نواف الاحمد الجابر الصباح، امیر کویت در پیامی به عبداللطیف رشید، رئیس جمهور عراق، انتخاب او به عنوان ریاست جمهوری عراق را تبریک گفت.

وی در این پیام برای رشید موفقیت آرزو و روابط مستحکم بین کویت و عراق را تحسین کرد.امیر کویت بر امید مشترک برای تقویت روابط دوجانبه و ارتقای سطح همکاری مشترک تاکید کرد. از طرفی دیگر، مشعل الاحمد الجابر الصباح، ولیعهد کویت در پیامی انتخاب عبداللطیف رشید به عنوان رئیس جمهور عراق را تبریک گفت.وی برای او موفقیت و برای مردم عراق پیشرفت و شکوفایی بیشتر را آرزو کرد. احمد نواف الاحمد الصباح، نخست وزیر کویت نیز انتخاب عبداللطیف رشید به عنوان رئیس جمهور عراق را تبریک گفت.

لازم به ذکر است که عبداللطیف رشید روز گذشته از سوی نمایندگان پارلمان این کشور به عنوان رئیس جمهور جدید عراق انتخاب شد و محمد شیاع السودانی را مامور تشکیل کابینه کرد.. .


بازنشر از : مهر

عبداللطیف رشید

عراق

هیثم بن طارق آل سعید