مهران محمدی امین

رژیم صهیونیستی فلسطین مقاومت فلسطین گروه‌های فلسطینی شهادت یک شهروند فلسطینی ساکن رام الله به ضرب گلوله یک شهرک‌ن

1401\11\01 16:23:06


کمیته های مقاومت فلسطین: زوال اسرائیل قطعی است/ تاکید حماس بر تشدید مبارزات علیه اشغالگران

گروه‌های فلسطینی شهادت یک شهروند فلسطینی ساکن رام الله به ضرب گلوله یک شهرک‌نشین اشغالگر صهیونیست در غرب این شهر را به شدت محکوم کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رسانه های فلسطینی، گروه‌های فلسطینی شهادت «طارق معالی» شهروند فلسطینی ساکن رام الله به ضرب گلوله یک شهرک‌نشین اشغالگر صهیونیست در غرب این شهر را به شدت محکوم کردند.

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس با صدور بیانیه ای در این باره عنوان کرد: ضمن تسلیت شهادت طارق معالی، تاکید می‌کنیم که ملت فلسطین خیزش علیه رژیم اشغالگر را شدت بخشیده و به مبارزه تا زوال و نابودی اشغالگری ادامه خواهد داد. جبهه خلق برای آزادی فلسطین نیز در بیانیه ای تاکید کرد: سیاست اعدام میدانی فلسطینیان به دست اشغالگران صهیونیست جز با پاسخ سیاسی و مبارزاتی قاطع متوقف نخواهد شد. جنبش مجاهدین فلسطین در بیانیه ای اعلام کرد: شهادت معالی را تسلیت گفته و تاکید می‌کنیم که شهدای قهرمان فلسطین، پیشگامان پیروزی و آزادسازی هستند.

کمیته‌های مقاومت فلسطین نیز در بیانیه ای تاکید کرد: خون شهدا هدر نخواهد رفت، بلکه دامن صهیونیست‌ها را خواهد گرفت تا اینکه در نهایت به بیرون راندن و زوال آنان منتهی شود. جنبش احرار فلسطین در واکنش به این شهادت عنوان کرد : شهادت طارق معالی جنایتی بزدلانه است که بیانگر اوج تروریسم و وحشی‌گری جامعه صهیونیستی است. گفتنی است طارق معالی صبح امروز شنبه در منطقه راس کرکر در غرب رام الله، در پی انجام عملیات مقاومتی با استفاده از سلاح سرد، هدف تیراندازی یک شهرک نشین صهیونیست قرار گرفت و به شهادت رسید..

.


بازنشر از : مهر

رژیم صهیونیستی

فلسطین

مقاومت فلسطین