مهران محمدی امین

فارس/ مقامات ترکیه می‌گویند که به دلیل حجم بسیار وسیع خرابی‌ها در شهر «نورداگی» این شهر به طور کامل تخریب و از نو ساخته خواهد شد. به گفته فرماندار منطقه &laq

1401\11\25 15:24:47


یک شهر ترکیه به طور کامل تخریب و از نو ساخته می‌شود

فارس/ مقامات ترکیه می‌گویند که به دلیل حجم بسیار وسیع خرابی‌ها در شهر «نورداگی» این شهر به طور کامل تخریب و از نو ساخته خواهد شد. به گفته فرماندار منطقه «غازی عینتاپ» شهر «نورداگی» قرار است به دلیل حجم بالای خرابی‌ها، به طور کامل تخریب و از نو ساخته شود.

مقامات ترکیه می‌گویند که به دلیل حجم بسیار وسیع خرابی‌ها در شهر «نورداگی» این شهر به طور کامل تخریب و از نو ساخته خواهد شد.به گفته فرماندار منطقه «غازی عینتاپ» شهر «نورداگی» قرار است به دلیل حجم بالای خرابی‌ها، به طور کامل تخریب و از نو ساخته شود.به نوشته اسپوتنیک، «عثمان بیلگین» در این باره به شبکه «ان.تی وی» ترکیه گفت که امدادگران در شهر نورداگی دیگر برای زنده یافتن کسی تلاش نمی‌کنند، بلکه اکنون تلاش‌ها برای از زیر آوار کشیدن کشته شدگان است.او افزود: «یک فاجعه پیش روی ماست.

تبلیغات
ساختمان سازی - ساختمان و صنعت ساختمان
ساختمان سازی - ساختمان و صنعت ساختمان

SearchBiz ارائه اطلاعات جامع در مورد فروش، اجاره، مشاوره و اجرا، تعمیرات و سرویس در حوزه صنعت و تولید در کشور.

بیشتر ساختمان‌ها و زیرساخت‌ها تخریب شده است. با وزیر شهرسازی تصمیم گرفتیم که بعد از آواربرداری شهر را به طور کامل تخریب و از ابتدا به طور کامل بازسازی کنیم».فرماندار غازی عینتاپ همچنین گفت که تنها در یک خانه ۱۵۰ جسد از زیر آوار بیرون کشیده شده است.در این راستا «فؤاد اُکتای» معاون ریاست‌جمهوری ترکیه بامداد سه‌شنبه با حضور مقابل دوربین رسانه‌ها، به ارائه توضیحات و آماری از خسارات و تلفات زلزله شدید هفته قبل در جنوب این کشور پرداخت و گفت که زلزله در استان قهرمان‌مرعش که به ۹ استان دیگر هم آسیب رساند، ۴۱۷۹۱ ساختمان را تخریب کرده است.اتحادیه «تجارت و شرکت‌های ترکیه» نیز روز گذشته در گزارشی اعلام کرد که دولت ترکیه به ۷۰.۸ میلیارد دلار برای تعمیر هزاران خانه نیاز دارد و زلزله اخیر در مجموع ۸۴ میلیارد دلار به اقتصاد ترکیه خسارت وارد کرده است.. .


بازنشر از : آخرین خبر