مهران محمدی امین

باشگاه خبرنگاران/ رسانه‌ها از دو انفجار پیاپی در موگادیشو، پایتخت سومالی خبر دادند.  شاهدان عینی از انفجار دو خودروی بمب‌گذاری شده در نزدیکی وزارت آموزش  عالی

1401\08\07 19:54:45


۱۰ کشته بر اثر انفجارهایی در پایتخت سومالی

باشگاه خبرنگاران/ رسانه‌ها از دو انفجار پیاپی در موگادیشو، پایتخت سومالی خبر دادند.  شاهدان عینی از انفجار دو خودروی بمب‌گذاری شده در نزدیکی وزارت آموزش  عالی سومالی در موگادیشو، پایتخت این کشور و خرد شدن شیشه ساختمان‌های مجاور این نهاد خبر دادند.

رسانه‌ها از دو انفجار پیاپی در موگادیشو، پایتخت سومالی خبر دادند. شاهدان عینی از انفجار دو خودروی بمب‌گذاری شده در نزدیکی وزارت آموزش  عالی سومالی در موگادیشو، پایتخت این کشور و خرد شدن شیشه ساختمان‌های مجاور این نهاد خبر دادند.پلیس سومالی اعلام کرد براثر وقوع دو انفجار در موگادیشو پایتخت این کشور دستکم ده نفر کشته و ده‌ها نفر زخمی شدند.

تبلیغات
ساختمان سازی - ساختمان و صنعت ساختمان
ساختمان سازی - ساختمان و صنعت ساختمان

SearchBiz ارائه اطلاعات جامع در مورد فروش، اجاره، مشاوره و اجرا، تعمیرات و سرویس در حوزه صنعت و تولید در کشور.

در انفجار دو خودروی بمب گذاری شده وزارت آموزش عالی سومالی در جنوب موگادیشو هدف قرار گرفت.به گزارش خبرگزاری فرانسه، در موگادیشو و دیگر شهر‌های سومالی مرتب گزارش اقدامات و بمب‌گذاری از گروه افراطی الشباب و حملات مسلحانه این گروه ارائه می‌شود، اما در حال حاضر مشخص نیست که آیا این گروه پشت انفجار‌های اخیر بوده است یا خیر.«احمد نور» یکی از اهالی به خبرگزاری رویترز گفت: «دو خودرو بمب‌گذاری شده ساختمان وزارت آموزش و پرورش در موگادیشو را هدف قرار دادند.»یک خبرنگار رویترز در نزدیکی محل انفجار هم اعلام کرد که این دو انفجار با فاصله چند دقیقه از یکدیگر گزارش شد و شیشه‌های ساختمان اطراف نیز شکست.پیشتر از این هم هفته گذشته در حمله عناصر تروریستی الشباب به هتلی در شهر «کیسمایو» در جنوب سومالی، دست کم ۱۰ تن کشته و ۴۷ نفر دیگر زخمی شدند.. .


بازنشر از : آخرین خبر