مهران محمدی امین

فارس/ در جریان یورش نظامیان صهیونیست به اردوگاه جنین در شمال کرانه باختری، دو فلسطینی به شهادت رسیده و ۱۴ تن دیگر زخمی شدند. نظامیان رژیم صهیونیستی صبح امروز به اردوگاه «جنی

1401\07\22 20:33:11


۲ شهید در یورش صهیونیست‌ها به اردوگاه جنین

فارس/ در جریان یورش نظامیان صهیونیست به اردوگاه جنین در شمال کرانه باختری، دو فلسطینی به شهادت رسیده و ۱۴ تن دیگر زخمی شدند. نظامیان رژیم صهیونیستی صبح امروز به اردوگاه «جنین» در شمال کرانه باختری حمله کرده و دو فلسطینی را به شهادت رسانده و ۱۴ فلسطینی دیگر را زخمی کردند.

در جریان یورش نظامیان صهیونیست به اردوگاه جنین در شمال کرانه باختری، دو فلسطینی به شهادت رسیده و ۱۴ تن دیگر زخمی شدند.نظامیان رژیم صهیونیستی صبح امروز به اردوگاه «جنین» در شمال کرانه باختری حمله کرده و دو فلسطینی را به شهادت رسانده و ۱۴ فلسطینی دیگر را زخمی کردند.

صبح امروز نیز یک فلسطینی در زندان‌های رژیم صهیونیستی به شهادت رسید. به نوشته وبگاه عربی‌۲۱، یکی از این شهدا «متین ضبابا» ۲۰ ساله و دیگری دکتر «عبدالله ابوتین» ۴۳ ساله نام دارد. ابوتین زمانی که برای کمک به یکی از زخمی‌ها در مقابل بیمارستان رفته بود، به ضرب گلوله صهیونیست‌ها به شهادت رسید. در این درگیری‌ها ۱۴ فلسطینی نیز به شهادت رسیدند.منابع فلسطینی در این باره گفتند که نظامیان صهیونیست پیش از ظهر امروز وارد اردوگاه جنین شدند و جوانان فلسطینی نیز به مقابله با آن‌ها پرداختند.

پس از آن رژیم صهیونیستی نیروهای بیشتری را راونه جنین کرد و تک تیراندازهایشان نیز در پشت بام ساختمان‌ها مستقر شدند.عمده درگیری‌ها در اطراف بیمارستان شهید «سلیمان» در جنین رخ داد و صهیونیست‌ها جتی به سوی آمبولانس‌ها و نیروهای امدادی نیز شلیک می‌کردند که در این میان دکتر «عبدالله ابوتین» هنگامی که برای نجات یک جوان فلسطینی به سرعت از درب بیمارستان خارج شد هدف گلوله قرار گرفت و به شهادت رسید.همزمان با این حوادث، «محمد ماهر السعید غوادره» جوان فلسطینی که ماه پیش به هنگام بازداشت به شدت دچار آتش سوزی شده بود، به شهادت رسید. این جوان ۱۷ ساله فلسطینی ماه پیش در اردوگاه جنین در جریان درگیری با نظامیان صهیونیست دچار سوختی ۹۰ درصد شده و در بیمارستان « تل هاشومر» بستری بود.. .


بازنشر از : آخرین خبر