مهران محمدی امین

فارس/ تیراندازی در مهد کودکی در شمال تایلند، تاکنون ۳۴ کشته از جمله ۲۲ کودک به جا گذاشته و پلیس تایلند نیز اعلام آماده‌باش کرده است. به نوشته رویترز، این حادثه در ناحیه &laqu

1401\07\14 13:19:35


۳۴ کشته در حمله مسلحانه به مهد کودکی در تایلند

فارس/ تیراندازی در مهد کودکی در شمال تایلند، تاکنون ۳۴ کشته از جمله ۲۲ کودک به جا گذاشته و پلیس تایلند نیز اعلام آماده‌باش کرده است. به نوشته رویترز، این حادثه در ناحیه «ناکلانگ»، در استان «نونگ بوآ لامفو» در شمال تایلند رخ داده و عامل حمله پس از تیراندازی گریخته است.

تیراندازی در مهد کودکی در شمال تایلند، تاکنون ۳۴ کشته از جمله ۲۲ کودک به جا گذاشته و پلیس تایلند نیز اعلام آماده‌باش کرده است.به نوشته رویترز، این حادثه در ناحیه «ناکلانگ»، در استان «نونگ بوآ لامفو» در شمال تایلند رخ داده و عامل حمله پس از تیراندازی گریخته است.نیروهای پلیس نیز در حال جست‌وجو برای به دام انداختن عامل تیراندازی هستند.بازاربه گفته منابع تایلندی، مردی در ساعت ۱۲:۵۰ دقیقه به وقت محلی از یک وانت پیاده شده و با سلاح گرم و چاقو به سوی مربیان و کودکان داخل مهدکودک حمله‌ور شده است.

تبلیغات
خرید اینترنتی لباس بچه
خرید اینترنتی لباس بچه

فروشگاه اینترنتی دُرین کیدز فروش اینترنتی لباس کودک با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت .

بیشتر قربانیان از کودکان هستند.آن طور که پلیس گزارش داده، عامل تیراندازی فردی به نام «پل پانیا» سرهنگ بازنشسته پلیس است که هم اکنون متواری است. نخست‌وزیر تایلند نیز در دستوری ویژه از نیروهای پلیس خواسته تا هرچه سریع‌تر عامل این جنایت را دستگیر کنند.ساعتی بعد رسانه‌های تایلندی نوشتند که این فرد جانی، همسر و دختر خود را نیز کشته و بعد از آن خودکشی کرده است.تصویری از عامل جنایت، او به دلیل مصرف مواد مخدر از اداره پلیس برکنار شده بود. .


بازنشر از : آخرین خبر