مهران محمدی امین

کارخانه تولید کننده بهترین و با کیفیت ترین ساندویچ پانل در ایران را بشناسید مجموعه: اخبار اقتصادی و بازرگانی تاریخ انتشار : پنج شنبه, 04 خرداد 1402 09:35 ساندویچ پانل

1402\03\04 19:05:12


کارخانه تولید کننده بهترین و با کیفیت ترین ساندویچ پانل در ایران را بشناسید

کارخانه تولید کننده بهترین و با کیفیت ترین ساندویچ پانل در ایران را بشناسید مجموعه: اخبار اقتصادی و بازرگانی تاریخ انتشار : پنج شنبه, 04 خرداد 1402 09:35 ساندویچ پانل چیست؟ ساندویچ پانل یا پنل ساندویچی (Sandwich Panels) یک ساختار 3 لایه است که لایه رویه و زیره ورق هست و بین 2 لایه با فوم (تزریق فوم پلی یورتان و پشم سنگ) پر می شود.  ساندویچ پانل ها بهترین جایگزین مصالح سنتی مثل آجر و سیمان هستند

کارخانه تولید کننده بهترین و با کیفیت ترین ساندویچ پانل در ایران را بشناسید مجموعه: اخبار اقتصادی و بازرگانی تاریخ انتشار : پنج شنبه, 04 خرداد 1402 09:35 ساندویچ پانل چیست؟ ساندویچ پانل یا پنل ساندویچی (Sandwich Panels) یک ساختار 3 لایه است که لایه رویه و زیره ورق هست و بین 2 لایه با فوم (تزریق فوم پلی یورتان و پشم سنگ) پر می شود.   ساندویچ پانل ها بهترین جایگزین مصالح سنتی مثل آجر و سیمان هستند.

امروزه سراسر ایران ساندویچ پانل را می شناسند. شرکت های مختلفی تولید کننده ساندویچ پانل اینقدر در مورد ساندویچ پانل های مختلف در سراسر ایران و شهرهای مهم بیلبورد رفته اند که تمامی افراد فعال حوزه ساخت و ساز، سوله سازان، شرکت های بازسازی، معماران و ... در مورد انواع ساندویچ پانل اطلاعات کافی دارند.   اگر میخواهید یک سازه 30 ساله با کیفیت بسازید و خیالتان از کیفیت ساندویچ پانل راحت باشد با شماره 05136228800 تماس بگیرید و با خیال راحت یک مشاوره قبل از خرید ساندویچ پانل با تیم فروش کارخانه داشته باشید.     ساندویچ پانل ها انواع مختلفی دارند.

ساندویچ پانل ها برای پوشش سقف و دیوار استفاده می شود. ساندویچ پانل سقفی و ساندویچ پانل دیواری 2 مدل اصلی ساندویچ پانل ها هستند. البته ساندویچ پانل های دیگری هم وجود دارد که بسته به موارد زیر نام گذاری شده اند و معروف شده اند. 1.

جایی که ساندویچ پانل استفاده می شود. 2. جنس عایق ساندویچ پانل 3. جنس ورق های رویه و زیره ساندویچ پانل 4.

مدل های چفت و بست   برای آگاهی شما با ساندویچ پانل ها یک لیست از اسامی که ساندویچ پانل های مختلف را عموم مردم می شناسند، می آوریم. ● ساندویچ پانل سردخانه ای ● ساندویچ پانل سردخانه ای کیپ درز ● ساندویچ پانل کلین روم یا اتاق تمیز ● ساندویچ پانل نسوز ● ساندویچ پانل کندسوز ● ساندویچ پانل پلی اورتان یا پلی یورتان ● ساندویچ پانل پشم سنگ ● ساندویچ پانل پشم شیشه ● ساندویچ پانل شادولاین ● ساندویچ پانل آردواز ● ساندویچ پانل دو رو ورق ● ساندویچ پانل یک رو ورق ● ساندویچ پانل گچی ● ساندویچ پانل پی وی سی ● و ...   نام های مختلفی برای ساندویچ پانل ها می شود گذاشت. برای هر مدل و هر رنگ و هر طرح یک نام متفاوت برای ساندویچ پانل ها در نظر گرفته ایم.   عوامل موثر بر کیفیت ساندویچ پانل ها ساندویچ پانل های ما بهترین و با کیفیت ترین ساندویچ پانل تولید شده در ایران هست و مناسب ترین جایگزین برای مصالح سنتی مثل آجر و سیمان است.     ضخامت و کیفیت ورق رویه و ورق زیره ورق های ساندویچ پانل که در 2 طرف آن هستند به شدت به استحکام و کیفیت نهایی پانل قدرت می بخشند. پس تنها به کیفیت ورق اکتفا نکنید و ضخامت ورق ها را نیز در نظر بگیرید.

ورق ها رنگ می شوند و لایه ای روی آنها را میگیرد. این رنگ و لایه روی ورق نباید طوری باشد که ضخامت خود ورق را کاهش دهد چون کیفیت این ورق کم شده است و در نهایت ساندویچ پانل بی کیفیت تری خواهید داشت.    ساندویچ پانل های ارزان و بی کیفیت با لایه های رنگ ضخامت کمتری را برای ورق ها در نظر میگیرند و این یک ضعف در این نوع ساندویچ پانل ها هست. اگر سازه ای مقاوم و درجه یک می خواهید حتما باید به ضخامت ورق دقت کنید و  حتما موارد دیگر را که در ادامه می آید را بشناسید. دقت کنید که رنگ اپوکسی که زیر ورق برای چسبندگی به فوم عایق می زنند نیز در کیفیت نهایی ساندویچ پانل موثر است.   حال دیدید که چقدر ریزه کاری های زیادی در کیفیت نهایی این محصول نوین ساختمانی مهم است.

پس با دقت تمامی موارد را که به عکس در صفحه ساندویچ پانل سایت ما بررسی شده است را مطالعه کنید.   کیفیت فوم عایق میانی فوم عایق مطرح که مقاوم در برابر آتش است و اصطلاحات عایق حرارتی و نسوز است، ترکیبات شیمیایی پلی اورتان یا پلی یورتان هست. Pir یا همان پلی اورتان یکی از بهترین ها برای ساختن یک ساندویچ پانل با کیفیت و ماندگار است و این فوم عایق در خیلی از ساندویچ پانل ها و خط تولید های ساندویچ پانل بکار می رود. نکته خاص در مورد فوم این ساندویچ پانل های نسوز مواد اولیه است.

مواد اولیه ساختن فوم پلی اورتان بسیار مهم است و این موارد باید به دقت توسط تیم فنی کارخانه بررسی شود. حالا در زمینه تولید ساندویچ پانل ها شما لازم است این موارد را بدانید تا بتوانید یک سفارش و خرید ساندویچ پانل با کیفیت و مستحکم را برای یک سازه 30 ساله داشته باشید.   اگر نیاز به اطلاعات فنی با جزئیات بیشتری در مورد فوم عایق ساندویچ پانل، مواد اولیه فوم، ترکیبات، استانداردهای فوم و ... داشتید حتما عوامل موثر بر کیفیت ساندویچ پانل ها مورد 2 را در صفحه ساندویچ پانل سایت کارخانه مطالعه کنید.   کیفیت ماشین های خط تولید ساندویچ پانل هزینه های بالای خرید ماشین های لازم برای خط تولید ساندویچ پانل این روزها به میلیون دلار رسیده است و این گرانی اگر از برندهای تولید کننده این دستگاه ها باشد و از مقصد اروپا، پس هزینه های بالاتری هم خواهد داشت.

تبلیغات
سایت تبلیغ و آگهی
سایت تبلیغ و آگهی

SearchBiz ارائه اطلاعات جامع در مورد فروش، اجاره، مشاوره و اجرا، تعمیرات و سرویس در حوزه صنعت و تولید در کشور.

این گرانی دستگاه ها بی دلیل نیست به خاطر فوت های کوزه گری و فن هایی که در ساختارهای اجرایی این دستگاه ها روی ساندویچ پانل ها اعمال می شود. اگر نیاز دارید تا با همه دستگاه های ساندویچ پانل ها آشنا بشید پیشنهاد میکنیم از کارخانه ما دیدن نمایید.   نیروی ماهر و آموزش دیده داشتن نیروهای ماهر آموزش دیده و متخصص می تواند در کیفیت محصول نهایی  موثر باشد. کارخانه با دعوت از بهترین افراد فعال در حوزه تولید ساندویچ پانل از کشورهای مطرح تولید کننده این محصول یک قدم موثر در محصول نهایی هست که شما خریداران و صنعتگران استفاده خواهید کرد. اگر نیاز به اطلاعات در  زمینه نصب و اجرای ساندویچ پانل ها شدید.   بهترین تولید کننده ساندویچ پانل کارخانه صنعتی ما به عنوان بهترین تولید کننده ساندویچ پانل، با دارا بودن بیش از دو دهه فعالیت در حوزه تولید انواع آن، توانسته است در سال بالغ بر میلیونها متر مربع پانل ساندویچی را در طرح ها و اندازه های مختلف طراحی و تولید کند. تمامی محصولات این کارخانه، با نشان استاندارد CE اروپا تولید و عرضه می شود و جزوی از با کیفیت ترین محصولات حال حاضر صنعت ساختمان به شمار می آید در ادامه در خصوص انواع پانل های تولید توسط ما صحبت می کنیم.     با کیفیت ترین ساندویچ پانل دیواری یکی از پرطرفدار ترین محصولات تولید شده توسط کارخانه ما، تولید انواع ساندویچ پانل های دیواری Wall Sandwich Panel با متریال های مختلف و مقاوم است.

ساندویچ پانل دیواری در انواع و اقسام دو رو ورق، یک رو ورق، پیچ پنهان، پانل های دیواری خاص و ... تولید و روانه بازار می شود.   این نوع پانل ها با کیفیت ترین ساندویچ پانل دیواری در ایران به شمار می رود و در مواردی چون پوشش دیوار سازه های پیش ساخته، پوشش ساختمان های ویلایی پیش ساخته، دیواره های ساختمان های بزرگ صنعتی و سوله، دیوار سیلو ها و انبار ها و پارتیشن بندی داخلی پروژه ها کاربرد دارد.   باکیفیت ترین ساندویچ پانل سقفی ساندویچ پانل سقفی ، نوع دیگری از پانل های تولیدی توسط ماست که به دلیل ویژگی هایی ساختاری در لایه های، به جهت پوشش انواع سقف، شیروانی، سوله، کانکس، پارکینگ ها و ... از آن استفاده می شود. پانل سقف به دلیل ویژگی هایی چون عایق حرارت، ضخامت مناسب، مقرون به صرفه بودن، عمر طولانی، وزن سبک و ...

امروزه بسیار کاربردهای ساختمانی و صنعتی را دارد.   باکیفیت ترین ساندویچ پانل سردخانه امروزه وجود یک سردخانه با کیفیت در کنار انواع کسب و کار هایی که با مواد فاسد شونده مانند گوشت، مرغ، میوه، سبزیجات و ... روبرو هستند، جزوی از ضروریات است. شرکت ما با تولید با کیفیت ترین ساندویچ پانل سردخانه توانسته است درصد رضایت بالایی را از بین کارفرمایان خود بدست آورد و محصولات محافظت کننده در برابر گرما یا سرما را روانه بازار کند.   باکیفیت ترین ساندویچ پانل اتاق تمیز از دیگر ساندویچ پانل های تولیدی توسط شرکت ما، می توان به اتاق های تمیز اشاره کرد.

این نوع پانل ها با توجه به نیاز جامعه به تولید محصولاتی ایزوله شده و عایق هرگونه بیماری و صدا، تولید و عرضه می شود. از این پانل ها می توان در اتاق های آزمایشگاهی، بیمارستان ها و کلینیک ها و ... استفاده کرد.   تکنولوژی خط تولید ساندویچ پانل همانطور که اشاره کردیم، ساندویچ پانل ها دارای ساختاری سه گانه بوده که لایه ابتدایی و انتهایی آن به وسیله ورق های فولادی و میانه آن با استفاده از فوم های عایق پر شده است.

این پانل ها با استفاده از متریال های درجه یک و با کیفیت در کارخانجات تولید کننده ساندویچ پانل، با تکنولوژی به روز دنیا و دستگاه های پیشرفته تولید و عرضه می شود. تکنولوژی ساخت انواع ساندویچ پانل به دو صورت پیوسته و ناپیوسته قابل تولید است که در ادامه به آن می پردازیم.   اجزای خط تولید انواع ساندویچ پانل در کارخانه های تولید کننده انواع پانل های ساندویچی از چند دستگاه متداول و مرسوم استفاده می شود. این دستگاه ها را می توان  در ابعاد و اندازه های مختلف  در کارخانجات بر اساس نیاز تولید کننده دید.

در ادامه به انواع آن میپردازیم. ● دستگاه کویل گیر یا باز کننده ورق ● فرمینگ رول یا دستگاه شکل دهنده ● دستگاه برش اولیه (گوتین چرخشی و ضربه ای) ● دستگاه تزریق فوم عایق  ● دبل باند یا دستگاه پرس (سرد یا گرم) ● سیستم استکر ● سیستم خنک کننده نهایی ( مناسب پانل پلی اورتان و پلی استایرن) ● بسته بندی و فشرده سازی نهایی   دستگاه های اختصاصی دیگری هم در کارخانه های تولیدی موجود است که کارخانه ها با توجه به نیاز خود  وبه جهت تسریع در فرآیند تولید پانل ها می توانند از آنها استفاده کنند. در ادامه در خصوص فرآیند خط تولید پانل های ساندویچی و نحوه کارکرد آن ها صحبت می کنیم.   خط تولید پیوسته (Continues) در خط تولید پانل های ساندویچی به روش پیوسته، متریال و مواد اولیه وارد دستگاه کویل گیر شده و از طرف دیگر پس از فشرده سازی و برش پانل بر اساس استاندارد مدیر ناظر و نظر کار فرما، ساندویچ پانل مورد نظر از دستگاه خارج می شود. روش پیوسته به روش تمام اتوماتیک هم معروف است که در آن طول دستگاه های تولیدی به بیش از 120 متر هم می رسد.  از دستگاه هایی که در مراحل ساخت پانل به روش پیوسته یا کانتینیوز استفاده می شود، می توان به رول فرمینگ ها، دستگاه دبل بلت، دستگاه تزریق فوم، دستگاه های فشرده سازی و بسته بندی و دستگاه های برش قطعه استفاده می شود.   خط تولید ناپیوسته Discontinues  در تکنولوژی ساخت به روش ناپیوسته، مواد به طور جداگانه وارد دستگاه ها می شود.

در این روش قطعات مدنظر در ابتدا کار برش می خورند و در مرحله نهایی توسط دستگاه های پرس و فشرده سازی سرد و گرم، بسته بندی و روانه بازار می شود. در تولید ساندویچ پانل های پلی یورتان به روش ناپیوسته و پلی استایرن به روش ناپیوسته دستگاه های مورد استفاده و شیوه فعالیت آن ها به طور کامل با یکدیگر متفاوت هستند.   مقایسه تکنولوژی ساخت ساندویچ پانل  در خصوص  خط تولید پیوسته باید بگوییم، سرعت کار دستگاه های آن با توجه به ضخامت پانل (متوسط بین 40 تا 50 میلیمتر) برابر با 14 متر  در دقیقه می باشد.   خرید ساندویچ پانل های سقف و دیوار سفارش و خرید ساندویچ پانل برای داشتن یک سازه باکیفیت و ماندگار خیلی حساس است. در این مقاله به صورت کامل به شما در مورد نحوه بررسی عوامل موثر بر کیفیت ساندویچ پانل ها  و بهترین تولید کننده این محصول نوین و جایگزین آجر و سیمان توضیح دادیم.  اگر در مورد ساندویچ پانل ها سوالی دارید حتما با شماره های ما (05136228800) تماس بگیرید و یا از مجموعه فروشگاه ما (ایران، مشهد، بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی (میثاق)، آیت الله هاشمی رفسنجانی ۳۴/۱) دیدن کنید.      .

.


بازنشر از : بیتوته