مهران محمدی امین

دیجیاتو/ آیفون 14 پرو مکس هنوز به بازار نیامده، اما عده‌ای توانسته‌اند زودتر به این گوشی دسترسی پیدا کنند و ویدیوهایی را از آن منتشر کنند. اپل جمعه همین هفته سری آیفون 1

1401\06\23 16:43:00


آیفون 14 پرو مکس به دست کاربران رسید!

دیجیاتو/ آیفون 14 پرو مکس هنوز به بازار نیامده، اما عده‌ای توانسته‌اند زودتر به این گوشی دسترسی پیدا کنند و ویدیوهایی را از آن منتشر کنند. اپل جمعه همین هفته سری آیفون 14 پرو را روانه بازار می‌کند.

دیجیاتو/ آیفون 14 پرو مکس هنوز به بازار نیامده، اما عده‌ای توانسته‌اند زودتر به این گوشی دسترسی پیدا کنند و ویدیوهایی را از آن منتشر کنند.اپل جمعه همین هفته سری آیفون 14 پرو را روانه بازار می‌کند.

حالا در شرایطی که کاربران زیادی منتظر عرضه این دستگاه به بازارند، به نظر می‌رسد که عده‌ای توانسته‌اند زودتر از تاریخ رسمی عرضه، این محصول را در دست بگیرند و ویدیوهایی را از جدیدترین پرچمدار کوپرتینویی‌ها منتشر کنند.یکی از ویدیوها توسط کاربری در توییتر به نام Tech Way منتشر شده است. آیفون 14 پرو مکس را در رنگ جدید بنفش نشان می‌دهد. این آیفون هنوز فعال نشده و در صفحه Hello قرار دارد.

با این حال، در این ویدیو می‌توان طراحی جلو و عقب دستگاه را برای چند ثانیه مشاهده کرد.رنگ بنفش یکی از دو رنگ جدید سری آیفون‌های پرو است. رنگ بعدی مشکی فضایی نام دارد که جایگزین نسخه گرافیتی در نسل قبلی شده است. در این ویدیو همچنین می‌توانیم نگاه دیگری به ویژگی «جزیره پویا» یا Dynamic Island داشته باشیم که جایگزین ناچ شده است.

این ویدیو چند کیس محافظ را هم برای محصول جدید اپل نشان می‌دهد.ویدیوی دوم توسط کاربر دیگری در توییتر به نام DuanRui به اشتراک گذاشته شده و دوباره یک آیفون 14 پرو مکس به رنگ بنفش را به نمایش می‌گذارد. در این ویدیو، می‌توانیم دقیق‌تر ظاهر این نسخه را ببینیم. دستگاه حاضر در این ویدیو هم هنوز فعال نشده و در صفحه Hello قرار دارد.ویدیوهای ذکر شده با هم ترکیب شده و در همین خبر قابل مشاهده و دریافت است.ستاره سریال Severance با آیفون 14 پرونکته جالب‌تر این‌جاست که «آدام اسکات»، ستاره سریال Severance، محصول شبکه اپل تی‌وی پلاس در صفحه اینستاگرام خود تصویری را منتشر کرده تا با آیفون 14 پرو خودنمایی کند.

او در پستش نوشته است: «روز اولین‌ها. اولین نامزدی امی، اولین آیفون بنفش.»به نظر می‌رسد که اپل افزون بر ارسال آیفون به رسانه‌ها برای بررسی، محصول جدید خود را برای ستارگان سرویس تی‌وی پلاس هم فرستاده است. با این حال، تصویری که آقای اسکات منتشر کرده، به جز ماژول بزرگ دوربین، اطلاعات دیگری درباره این دستگاه به ما ارائه نمی‌کند..

.


بازنشر از : آخرین خبر