مهران محمدی امین

ترنجی/ کنگره جهانی موبایل از ۸ تا ۱۱ اسفند ۱۴۰۱ در بارسلون اسپانیا برگزار می شود. این نمایشگاه مکانی است که سازندگان گوشی‌های هوشمند محصولات نوآورانه را به نمایش می‌گذا

1401\11\01 17:50:07


احتمال رونمایی از یک موبایل مفهومی وان پلاس در MWC 2023

ترنجی/ کنگره جهانی موبایل از ۸ تا ۱۱ اسفند ۱۴۰۱ در بارسلون اسپانیا برگزار می شود. این نمایشگاه مکانی است که سازندگان گوشی‌های هوشمند محصولات نوآورانه را به نمایش می‌گذارند.

ترنجی/ کنگره جهانی موبایل از ۸ تا ۱۱ اسفند ۱۴۰۱ در بارسلون اسپانیا برگزار می شود.

این نمایشگاه مکانی است که سازندگان گوشی‌های هوشمند محصولات نوآورانه را به نمایش می‌گذارند. اگرچه OnePlus هنوز حضور خود را در MWC تایید نکرده، یک گزارش جدید جزئیاتی در مورد برنامه های این شرکت فاش کرده است. در این گزارش درباره احتمال رونمایی از یک موبایل مفهومی وان پلاس در MWC 2023 می‌خوانیم.موبایل مفهومی وان پلاس در MWC 2023طبق گفته منبع گزارش، OnePlus یک گوشی مفهومی را در نمایشگاه MWC 2023 معرفی خواهد کرد.

احتمالا این گوشی مفهومی OnePlus Concept Two نامیده می شود. با این حال، جزئیات در مورد خود دستگاه بسیار کم است.همانطور که در مورد محصولات مفهومی انتظار داریم، می‌توانیم تصور کنیم که برخی از فناوری‌های پیشگامانه و ویژگی‌های دست اول را در خود جای دهد. شایان ذکر است که به عنوان یک تلفن مفهومی، احتمالاً تولید انبوه نخواهد شد اما می‌توانیم انتظار داشته باشیم که برخی از ویژگی‌های آن با محصولات اصلی این برند بازار وارد شوند.گوشی OnePlus Concept Two ممکن است از OnePlus Concept One پیروی کند که این برند سه سال پیش در CES در سال 2020 به نمایش گذاشت.

این گوشی با مشارکت خودروساز Mclaren توسعه یافت.این پنل پشتی دارای بافت چرمی با ته‌مایه‌های نارنجی و نوار مشکی عمودی در وسط بود. در بالای پنل پشتی، نوار مشکی میانی سه لنز دوربین را که به صورت عمودی روی هم چیده شده بودند، در خود جای داده بود. این شیشه می‌توانست در هنگام عدم استفاده از دوربین‌ها کاملا مشکی شود و لنزها دیده نشوند.

در آن زمان این طرح جذاب بود، متأسفانه هرگز وارد بازار نشد.وان پلاس حتی می‌تواند جاه‌طلبی‌های خود را درباره یک گوشی تاشو OnePlus Concept Two در MWC 2023 به نمایش بگذارد. برای پیدا کردن پاسخ و حتی سنجش صحت این گزارش باید منتظر بمانیم تا نمایشگاه فناوری در ماه آینده آغاز شود.نظر شما چیست؟ فکر می کنید گوشی مفهومی دوم وان پلاس چه مشخصاتی داشته باشد؟. .


بازنشر از : آخرین خبر