مهران محمدی امین

آخرین خبر/ edjing Mix که با مشارکت دی‌جی‌های حرفه‌ای طراحی شده است که بعد از نصب، دستگاه شما را به یک دی‌جی واقعی تبدیل می‌کند و محدودیت‌های دی‌

1401\05\29 21:31:07


از ترکیب صداها لذت ببرید

آخرین خبر/ edjing Mix که با مشارکت دی‌جی‌های حرفه‌ای طراحی شده است که بعد از نصب، دستگاه شما را به یک دی‌جی واقعی تبدیل می‌کند و محدودیت‌های دی‌جی روی موبایل را کاهش می‌دهد و آزادی خلاقانه نامحدودی را ارائه می‌دهد. این اپلیکیشن با دارا بودن ابزارها و تنظیمات مختلف شما را به یک دی جی حرفه‌ای تبدیل خواهد کرد که میتوانید انواع صداهای مختلف را با یکدیگر ترکیب کرده و ترک‌های جالبی بسازید.

edjing Mix که با مشارکت دی‌جی‌های حرفه‌ای طراحی شده است که بعد از نصب، دستگاه شما را به یک دی‌جی واقعی تبدیل می‌کند و محدودیت‌های دی‌جی روی موبایل را کاهش می‌دهد و آزادی خلاقانه نامحدودی را ارائه می‌دهد.

این اپلیکیشن با دارا بودن ابزارها و تنظیمات مختلف شما را به یک دی جی حرفه‌ای تبدیل خواهد کرد که میتوانید انواع صداهای مختلف را با یکدیگر ترکیب کرده و ترک‌های جالبی بسازید. علاوه بر اینها انواع افکت صوتی مختلف هم در برنامه گنجانده شده است که میتوانید با استفاده از آنها آثاری حرفه‌ای و درخور توجه ایجاد کنید. چنانچه از علاقه‌مندان به ساخت موزیک و میکس هستید، پیشنهاد میکنیم حتما این برنامه را نصب کرده و از این طریق به آهنگسازی بپردازید.

به میلیون‌ها آهنگ از TIDAL، SoundCloud و همه پوشه‌های محلی خود دسترسی داشته باشید و در یک لحظه با بیش از 20 DJ fx و ویژگی‌ها، ریمیکس کنید. به نمونه‌بردار و ادغام سخت‌افزاری اشاره نکنیم تا مرزهای Djing تلفن همراه را بیشتر کند. edjing Mix اپلیکیشن دی جی حرفه ای و میکس موزیک اندروید همان قابلیت یک نرم‌افزار حرفه‌ای دی‌جی را ارائه می‌کند، به جز با سهولت قرار گرفتن در دستگاهی که در جیب قرار می‌گیرد.ریمیکس بیش از 70 میلیون آهنگ- کتابخانه موسیقی (دسترسی به تمام موسیقی های محلی شما)- ادغام با TIDAL Premium، Soundcloud GO+، Google Drive، Dropbox و موارد دیگر در آینده- لیست های پخش چند منبعی را با آهنگ هایی از منابع محلی و جریانی خود ایجاد کنید- قابلیت جستجوی هوشمند که نتایج را برای همه منابع موسیقی شما در یک صفحه نمایش می دهد- سیستم صف برای آماده سازی آهنگ های آینده- مرتب سازی پیشرفته: به ترتیب حروف الفبا، BPM یا زمانهمه ابزارهای ضروری DJ- تشخیص خودکار BPM برای همه آهنگ های شما- برای تنظیم دستی BPM آهنگ های خود، روی BPM ضربه بزنید- همگام سازی مداوم بین آهنگ های شما- طیف صوتی کم برای حرکت در موسیقی خود- طیف وسیع صوتی برای تشخیص بهینه ضربان- FX صوتی حرفه ای: اکو، فلانگر، معکوس، فیلتر- گسترش صوتی FX (فقط در نسخه Pro): Roll، Roll Filter، Steel، Gate، Double Beat، Phaser، Color Noise، Beatgrid، Band pass، Band stop، Reverb- همگام سازی خودکار صوتی FX در BPM (حلقه، نشانه، جستجو)- دسترسی به 16 نمونه رایگان: آژیر، تیراندازی، ...- امکان اتصال سمپلر به crossfader برای قطع صدای نمونه پدها بسته به موقعیت crossfader شما.- 20 بسته نمونه (EDM، Hip-Hop، Dubstep...)، ایجاد شده توسط دی جی های حرفه ای، با همکاری Future Loops- حلقه ها: از 1/64 تا 128، یا قابل تنظیم- تا 8 نشانه داغ در هر عرشه تنظیم کنید- EQ سه باند و Gain- پخش استریو با هدفون (فقط در نسخه Pro)- حالت میکس خودکار برای ترکیب کردن ادجینگ و انجام انتقال بدون درز بین آهنگ های شما- اینرسی وینیل و سرعت شروع وینیل را تنظیم کنید- حالت "لغزش" برای حلقه ها- ضبط HD از میکس ها و روتین های اسکرچ شما با فرمت wav- 4 پوسته برای سفارشی کردن صفحات گردان خود (فقط در نسخه Pro): الماس، طلا، نئون، فلزمدرسه دی جی- یاد بگیرید که چگونه میکس کنید و از طریق آموزش ها و درس های بصری یک دی جی شویدطراحی شده توسط دی جی های حرفه ای- رابط بصری با دسترسی مستقیم و سریع به تمام ویژگی های ضروری- دو FX صوتی را به طور همزمان روی هر عرشه اعمال کنید- لیست های FX را دوباره ترتیب دهید تا پنل را مطابق با بهترین حالت شما سفارشی کنیدیکپارچه سازی سخت افزار- کنترل edjing با بهترین فیدر قابل حمل: Mixfader(Mixfader به بلوتوث LE و اندروید 4.3 به بعد نیاز دارد)- سازگار با زمان شما و وینیل های صوتی استاندارد- پشتیبانی از کنترلر MIDI: Pioneer DDJ-200آهنگ‌های Android Wear خود را ریمیکس کنید- به اطلاعات کلیدی مجموعه خود دسترسی داشته باشید- آهنگ های خود را همگام کنید- مدیریت 4 افکت دی جیشما تجربه استفاده از این اپلیکیشن رو دارید؟ اگر قراره الان دانلودش کنید لطفا بعدش برگردید همینجا و بهمون بگید چطور بود.

منتظرتون هستیم.نسخه اندروید مورد نیاز: متغیر با نوع دستگاهحجم: متغیر با نوع دستگاهلینک دانلود برای اندروید و آی او اسبرای دانلود بازی‌ها و اپلیکیشن‌هایی که برای ایرانی‌ها در دسترس نیستند می‌توانید از این روش استفاده کنید.. .


بازنشر از : آخرین خبر