مهران محمدی امین

گجت نیوز/ این تصویر جدید لو رفته از شیائومی 13 – Xiaomi 13 طراحی پنل عقب و نحوه‌ی چیدمان دوربین‌های گوشی را نشان می‌دهد.  برای نخستین بار، تصویر واقعی گو

1401\07\22 16:47:37


اولین تصویر واقعی از شیائومی ۱۳ را تماشا کنید

گجت نیوز/ این تصویر جدید لو رفته از شیائومی 13 – Xiaomi 13 طراحی پنل عقب و نحوه‌ی چیدمان دوربین‌های گوشی را نشان می‌دهد.  برای نخستین بار، تصویر واقعی گوشی شیائومی ۱۳ توسط منابع چینی منتشر شد.

گجت نیوز/ این تصویر جدید لو رفته از شیائومی 13 – Xiaomi 13 طراحی پنل عقب و نحوه‌ی چیدمان دوربین‌های گوشی را نشان می‌دهد. برای نخستین بار، تصویر واقعی گوشی شیائومی ۱۳ توسط منابع چینی منتشر شد.

کیفیت این عکس، تعریفی ندارد؛ اما در آن می‌توانیم سه دوربین عقب گوشی را ببینیم. چنین چیزی در شیائومی ۱۲ هم وجود داشت؛ البته با چیدمانی متفاوت!معمولا شیائومی برای نوسازی ظاهر گوشی‌های خود، تکنیک خاص خود را به کار می‌گیرد؛ به این صورت که بخش زیادی از طراحی نسل پیشین را حفظ می‌کند، اما ماژول دوربین را کاملا تغییر می‌دهد. نتیجه اینکه همین چیدمان جدید دوربین‌ها، چهره‌ی تازه‌ای به گوشی می‌دهند.

ظاهرا این‌بار هم شاهد چنین ترفندی خواهیم بود. البته بعید نیست که حتی یکی از سنسورها، ۲۰۰ مگاپیکسلی باشد.همچنین برخلاف شیائومی 12، در اینجا هر سه دوربین، بزرگ و تقریبا ‌هم‌اندازه هستند. واژه “Laser” هم بین یکی از سنسورها و فلش LED درج شده است.به نظر می‌رسد جنس پنل عقب، شیشه‌ای باشد و در لبه‌ها و سایر قسمت‌ها نیز تغییری نسبت به شیائومی ۱۲ دیده نمی‌شود.

البته بعید است شیائومی ۱۳ در سال جاری میلادی از راه برسد؛ پس هنوز وقت زیادی برای آشنایی با این گوشی داریم.. .


بازنشر از : آخرین خبر