مهران محمدی امین

دیجی کالا/ گوشی‌های سری گلکسی S22 از نظر دوربین یکی از بهترین‌ها محسوب می‌شوند اما در این میان برخی مشکلات مربوط به این موضوع، صدای بخشی از کاربران را درآورده است.

1401\06\07 17:37:07


اگر این سری از پرچمداران سامسونگ را دارید، منتظر آپدیت های بزرگی باشید

دیجی کالا/ گوشی‌های سری گلکسی S22 از نظر دوربین یکی از بهترین‌ها محسوب می‌شوند اما در این میان برخی مشکلات مربوط به این موضوع، صدای بخشی از کاربران را درآورده است. به عنوان مثال کاربران از دوربین این گوشی‌ها انتظار دارند که از نظر HDR، نویز در ویدیو‌های کم‌نور و ثبت عکس از سوژه‌های متحرک بهتر عمل کنند.

دیجی کالا/ گوشی‌های سری گلکسی S22 از نظر دوربین یکی از بهترین‌ها محسوب می‌شوند اما در این میان برخی مشکلات مربوط به این موضوع، صدای بخشی از کاربران را درآورده است.

به عنوان مثال کاربران از دوربین این گوشی‌ها انتظار دارند که از نظر HDR، نویز در ویدیو‌های کم‌نور و ثبت عکس از سوژه‌های متحرک بهتر عمل کنند. حالا سامسونگ به این انتقادات گوش داده و با انتشار یک آپدیت، کیفیت دوربین این گوشی‌ها را بهبود داده است.این آپدیت در کره جنوبی منتشر شده و بر اساس گزارش‌ها به نظر می‌رسد تا چند روز دیگر در دیگر مناطق جهان هم در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. یکی از ویژگی‌های جدیدی که با این آپدیت ارائه می‌شود، امکان ضبط ویدیو‌های هایپرلپس با دوربین تله‌فوتو است.

تبلیغات
نمایندگی یخچال سامسونگ تهران
نمایندگی یخچال سامسونگ تهران

24تعمیر ارائه خدمات تعمیر و نصب محصولات سامسونگ در تهران با تعرفه نمایندگی .

همچنین سامسونگ اعلام کرده که روی قابلیت هایپرلپس آسمان شب کار می‌کند و به‌زودی این مشخصه برای گوشی‌های سری گلکسی S22 ارائه خواهد شد.همچنین با نصب این آپدیت، محدوده‌ی مربوط به اسکن QR code بزرگ‌تر شده و فرایند اسکن هم سریع‌تر صورت می‌گیرد. در ضمن در حال حاضر اگر دوربین این گوشی چیزی را به عنوان سند تشخیص دهد، QR code درون آن را نمی‌تواند اسکن کند. اما حالا با ضربه زدن روی QR code قرار گرفته در سند، می‌توانید به راحتی فرایند اسکن را انجام دهید.همچنین در حال حاضر اگر بعد از اسکن QR code فرایند را متوقف کنید، دیگر نمی‌توانید به طور مجدد چنین کاری را انجام دهید و به ناچار باید اپ را دوباره باز کنید.

حالا سامسونگ این مشکل را هم برطرف کرده است.از دیگر بهبود‌های صورت گرفته باید به بهبود عملکرد HDR و افزایش دقت ثبت رنگ اشاره کنیم. سامسونگ همچنین مدعی شده که حالا بهره‌گیری از هوش مصنوعی برای عکس‌برداری و فیلم‌برداری فشار کمتری به رم وارد می‌کند. از سوی دیگر نباید بهبود لرزشگیر و بهبود کیفیت ویدیو‌ها را از قلم بیندازیم.چند ماه قبل سامسونگ با انتشار یک آپدیت، شارپنس طبیعی و کنتراست دوربین اصلی را بهبود بخشید و حالا همین تغییرات راهی دوربین اولترا واید و تله‌فوتو می‌شود.

در ضمن حین بهره‌گیری از حالت شب، با عکس‌های مبتنی بر رنگ‌ها و نوردهی بهتری روبرو می‌شوید.سامسونگ در ضمن اعلام کرده که این شرکت روی بهبود کیفیت دوربین در محیط‌های بسیار کم‌نور کار می‌کند و به‌زودی آپدیتی برای ارائه‌ی این مشخصه منتشر خواهد شد.. .


بازنشر از : آخرین خبر