مهران محمدی امین

اپل در مراسم امشب از نسل جدید آیفون و مدل‌های جدید اپل واچ معرفی کرد و در میان این محصولات، بالاخره بعد از مدت‌ها انتظار ایرپادز پرو ۲ هم رسما معرفی شد

1401\06\16 23:29:28


ایرپادز پرو ۲ با حذف نویز بهتر و قیمت ۲۴۹ دلار معرفی شد

اپل در مراسم امشب از نسل جدید آیفون و مدل‌های جدید اپل واچ معرفی کرد و در میان این محصولات، بالاخره بعد از مدت‌ها انتظار ایرپادز پرو ۲ هم رسما معرفی شد

اپل در مراسم امشب از نسل جدید آیفون و مدل‌های جدید اپل واچ معرفی کرد و در میان این محصولات، بالاخره بعد از مدت‌ها انتظار ایرپادز پرو ۲ هم رسما معرفی شد.

این هدفون نسبت به نسل قبلی از نظر ظاهری تغییر محسوسی ندارد ولی از نظر سخت‌افزاری چندین قابلیت جدید دریافت کرده است.

اول از همه باید به بهره‌گیری از چیپ H2 اشاره کنیم که قدرت پردازش را افزایش داده و در نتیجه سیستم حذف نویز حالا دو برابر سریع‌تر از نسل قبلی است. پنل لمسی هم بهبود پیدا کرده و با استفاده از آن به راحتی می‌توانید بلندی صدا را تنظیم کنید.

ایرپادز پرو 2

ایرپادز پرو ۲ حالا از قابلیت صدای سه‌بعدی هم پشتیبانی می‌کند که تجربه شنیدن موسیقی را لذت‌بخش‌تر می‌کند. اپل به عمر باتری ایرپادز پرو ۲ هم توجه زیادی نشان داده و حالا با هر بار شارژ می‌تواند ۶ ساعت موسیقی پخش کند.

این یعنی از نظر دوام باتری نسبت به نسل قبلی با بهبود ۳۳ درصدی روبرو شده است. اگر هم از کیس استفاده کنید، مجموع عمر باتری به ۳۰ ساعت افزایش پیدا می‌کند.

از دیگر تغییرات صورت گرفته باید به تعبیه‌ی اسپیکر در کیس اشاره کنیم که هنگام گم کردن، با استفاده از اپ Find My صدایی از این اسپیکر پخش می‌شود تا بتوانید به راحتی آن را پیدا کنید. اپل ایرپادز پرو ۲ را با قیمت ۲۴۹ دلار از تاریخ ۱ مهر راهی بازار می‌کند.

  • آیفون ۱۴ پرو و ۱۴ پرو مکس با ظاهر و پردازنده‌ای جدید معرفی شدند

منبع: How To Geek

/*/ .

.


بازنشر از : digimag