مهران محمدی امین

گجت نیوز/ ایرباد بی سیم اوربانیستا فونیکس – Urbanista Phoenix به گونه‌ای طراحی شده که برای استفاده هیچ نیازی به شارژر و وصل کردن به برق نداشته باشد! ایربادهای بی&z

1401\06\23 22:26:08


این ایرباد بی‌‌سیم به شارژر نیازی ندارد!

گجت نیوز/ ایرباد بی سیم اوربانیستا فونیکس – Urbanista Phoenix به گونه‌ای طراحی شده که برای استفاده هیچ نیازی به شارژر و وصل کردن به برق نداشته باشد! ایربادهای بی‌سیم، امروزه با بهره‌گیری از یک کیس‌های مجهز به باتری داخلی که شارژ چند روزه را به ارمغان می‌آورند، به عنوان جایگزین نمونه‌های بلوتوث در میان کاربران به محبوبیت گسترده‌ای دست یافته‌اند. با این وجود، استفاده از کیس‌های شارژ، تقریبا هر چند روز یک‌بار برای ایربادهای بی‌سیم ضروری است.

گجت نیوز/ ایرباد بی سیم اوربانیستا فونیکس – Urbanista Phoenix به گونه‌ای طراحی شده که برای استفاده هیچ نیازی به شارژر و وصل کردن به برق نداشته باشد! ایربادهای بی‌سیم، امروزه با بهره‌گیری از یک کیس‌های مجهز به باتری داخلی که شارژ چند روزه را به ارمغان می‌آورند، به عنوان جایگزین نمونه‌های بلوتوث در میان کاربران به محبوبیت گسترده‌ای دست یافته‌اند.

با این وجود، استفاده از کیس‌های شارژ، تقریبا هر چند روز یک‌بار برای ایربادهای بی‌سیم ضروری است. برای حل این مشکل، نمایشگاه IFA 2022 در طول هفته گذشته، شاهد یک نوآوری ساده اما بسیار مبتکرانه در قالب ایرباد بی سیم اوربانیستا فونیکس بود.جفت ایرباد بی سیم شرکت اوربانیستا از یک پنل خورشیدی تعبیه شده در کیس شارژر، نیرو می‌گیرند که در نتیجه، کاربر را از شارژرهای برقی بی‌نیاز خواهد کرد.ایرباد بی سیم اوربانیستا فونیکس، دنباله‌ای از هدفون‌های سری لس‌آنجلس این شرکت محسوب می‌شود که با انرژی خورشیدی کار می‌کنند و با قیمت ۱۸۰ دلار در وب‌سایت آمازون قابل خریداری هستند. با این تفاوت که در این سری، صفحه خورشیدی موسوم به پاورفویل در قاب شارژ جفت ایرباد تعبیه شده است.

تبلیغات
چاه ارت - اعلام حریق
چاه ارت - اعلام حریق

کالای برق لِنا - LENA با سابقه ای درخشان در صنعت برق کشور و در زمینه ی تامین کالای برق,اجرای پروژه های الکتریکال و هوشمند سازی برق ساختمان فعالیت میکند.

این ویژگی سبب شده تا کیس دستگاه به طور قابل توجهی بزرگ‌تر از سایر نمونه‌های موجود در بازار باشد.سلول خورشیدی این دستگاه می‌تواند محفظه یکپارچه باتری را با نور بیرونی و داخلی پر کند. تنها از طریق بیرون آوردن آن از جیب یا کیف خود، نور محیط برای شارژ ایربادها دریافت خواهد شد. روی کاغذ، یک ساعت نور دریافتی، احتمالا برای یک ساعت استفاده از ایربادها کافی است.اوربانیستا هم‌چنین از یک اپلیکیشن اختصاصی برای ایرباد بی سیم Urbanista Phoenix خود استفاده کرده که شدت نور و سرعت شارژ را برحسب میلی‌آمپر در ساعت نشان می‌دهد.

هم‌چنین به گفته این شرکت، در آینده گزینه‌های دیگری نظیر نمایش نمودارهای تاریخی با ساعات شارژ از دست رفته (از طریق گوش دادن) و به دست آمده (از طریق شارژ) در طول روزها و هفته‌های گذشته  نیز اضافه خواهند شد.اگر به شارژ سریع نیاز داشته باشید نیز می‌توانید با استفاده از پورت USB-C، جفت ایرباد خود را شارژ کنید. به گفته این شرکت، بسیاری از کاربران هدفون‌های سری لس‌آنجلس، هرگز از برق برای شارژ دستگاه‌های خود استفاده نکرده‌اند که می‌تواند برای جفت ایرباد بی سیم اوربانیستا فونیکس نیز صادق باشد. فارغ از قابلیت شارژ خورشیدی این ایرباد، به‌نظر می‌رسد که سری فونیکس در دیگر جنبه‌ها و مشخصات نیز با مجموعه‌ای کامل همراه شده است که از جمله آنها می‌توان به امکان هشت ساعت پخش و 32 ساعت در مجموع با استفاده از کیس خورشیدی، اتصال بلوتوث 5.2، قابلیت حذف نویز فعال هیبریدی، سنسورهای داخل گوش، استاندارد IPX4 و کنترل‌های لمسی اشاره کرد. برنامه اختصاصی اوربانیستا نیز این امکان را می‌دهد تا علاوه بر اعمال به‌روزرسانی، به شخصی‌سازی و کنترل اکولایزر ایربادها بپردازید.تنها نقطه ضعف این جفت ایرباد، عدم وجود امکانی برای اتصال سریع به دستگاه‌های اندرویدی و در آینده به ساعت‌های هوشمند، تلویزیون‌ها و انواع کروم بوک است.

اوربانیستا فونیکس در دو رنگ مشکی و بژ و با قیمت ۱۴۹ دلار عرضه خواهد شد.. .


بازنشر از : آخرین خبر