مهران محمدی امین

کمپانی الکترونیک آرتز (Electronic Arts) به تازگی اعلام کرده که یک بازی ماجراجویی تک نفره و سوم شخص با محوریت مرد آهنی (Iron Man) در دست ساخت دارد

1401\06\30 16:01:22


بازی آیرون من توسط الکترونیک آرتز ساخته می‌شود

کمپانی الکترونیک آرتز (Electronic Arts) به تازگی اعلام کرده که یک بازی ماجراجویی تک نفره و سوم شخص با محوریت مرد آهنی (Iron Man) در دست ساخت دارد

کمپانی الکترونیک آرتز (Electronic Arts) به تازگی اعلام کرده که یک بازی ماجراجویی تک نفره و سوم شخص با محوریت مرد آهنی (Iron Man) در دست ساخت دارد.

این بازی در حال حاضر در مرحله‌ی پیش‌تولید در استودیوی موتیو (Motive)، سازنده‌ی بازی‌هایی نظیر Star Wars: Squadrons و بازسازی Dead Space، در دست توسعه است. گفتنی است که آیرون من اولین مورد از چند بازی جدید مارول است که در الکترونیک آرتز ساخته خواهد شد.

بیل روزمان (Bill Rosemann)، کارگردان خلاقیت خلاق بازی‌های مارول در بیانیه‌ای مطبوعاتی گفته است:

 ما از همکاری با تیم با استعداد استودیوی Motive برای ارائه‌ی برداشتی اوریجینال از یکی از مهم‌ترین، قدرتمندترین و محبوب‌ترین شخصیت‌های مارول، هیجان‌زده هستیم. تجربه‌ی آن‌ها در ارائه‌ی یک دنیای سرگرم‌کننده و گیم‌پلی هیجان‌انگیز ثابت شده و این در همراهی با اشتیاق واقعی آن‌ها برای این شخصیت، به تلاش ما برای ارسال نامه‌ای عاشقانه به یک قهرمان افسانه‌ای در قالب بازی ویدئویی آیرون من کمک می‌کند.

اولیویه پرو (Olivier Proulx)، تهیه‌کننده‌ی اجرایی بازی نیز افزود:

این یک افتخار و امتیاز است که فرصتی برای ساخت یک بازی ویدیویی بر اساس یکی از نمادین ترین ابرقهرمانان امروزی داشته باشیم. ما یک فرصت عالی برای ایجاد یک داستان جدید و منحصربه‌فرد داریم که می‌توانیم آن را داستان اوریجینال خود بنامیم. مارول در این مسیر ما را تشویق می‌کند تا چیزی تازه بسازیم. ما در این راه آزادی زیادی داریم که این برای تیم بسیار جذاب است.

بازی آیرون من

تیم سازنده توسط اولیویه پرو رهبری می‌شود که در گذشته تجربه‌ی کار روی دیگر بازی‌های مارول نظیر Guardians of the Galaxy داشته است. از طرفی تیمی اختصاصی از کهنه‌کاران صنعت  از جمله ایان فریزر، مالن لومینو و غیره به او خواهند پیوست. طبق گفته‌ی منابع مختلف، داستان بازی که به تاریخ و پیشینه‌ی غنی مرد آهنی می‌پردازد، پیچیدگی، کاریزما و نبوغ خلاق تونی استارک را به تصویر می‌کشد و به بازیکنان این امکان را می‌دهد که به خوبی در نقش او قرار گیرند.

این بازی در حال حاضر در مرحله‌ی پیش‌تولید است و با ادامه‌ی مراحل ساخت، اطلاعات بیشتری در مورد آن نظیر تاریخ انتشار، عنوان و غیره دریافت خواهیم کرد. استودیوی موتیو نیز در این راستا در حال رشد و افزایش اعضای تیم خود است و افراد جدیدی را استخدام می‌کند.

از طرفی باید دید که دیگر بازی‌های الکترونیک آرتز با همکاری مارول چه زمانی معرفی خواهند شد.

منبع: Gematsu

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ

/*/ . .


بازنشر از : digimag