مهران محمدی امین

آخرین خبر/ Best Fiends – بهترین شیاطین بازی مطرح و پرطرفدار در سبک بازی های فکری و پازل از استودیوی بازیسازی Seriously Digital Entertainment Ltd است که به صورت رایگان عرضه ش

1401\11\01 17:50:08


بازی/ Best Fiends؛ حشرات اسیر شده را نجات دهید

آخرین خبر/ Best Fiends – بهترین شیاطین بازی مطرح و پرطرفدار در سبک بازی های فکری و پازل از استودیوی بازیسازی Seriously Digital Entertainment Ltd است که به صورت رایگان عرضه شده و تا به این لحظه +50. 000.

Best Fiends – بهترین شیاطین بازی مطرح و پرطرفدار در سبک بازی های فکری و پازل از استودیوی بازیسازی Seriously Digital Entertainment Ltd است که به صورت رایگان عرضه شده و تا به این لحظه +50.000.000 بار توسط کاربران از سراسر جهان دریافت شده است و از برترین بازی های پازل به شمار می رود! داستان بازی از این قرار است که تعداد معدودی از موجودات نسل Minutia در صلح و ارامش در حال زندگی کردن بودند که به طور ناگهانی یک شب شهاب سنگی عظیم به کوه نزدیک انها برخور کرد و منفجر شد! در پی این انفجار، موجودات سبز رنگی از نسل گوبلین ها پدید آمدند و موجودات کوچک را اسیر کردند که هم اکنون شما باید با کمک به موجودات ضعیف از طریق حذف کردن آیتم های همرنگ به کوه منفجر شده برسید و حشرات زندانی شده را یکی پس از دیگری نجات دهید! با پیش بردن سطوح و حذف آیتم های همرنگ می توانید کاراکترهای جدید را آنلاک کنید [دوستان تان را نجات دهید] و هیجان بازی را دو چندان نمایید.

همانند بازی معروف کندی کراش سگا در این بازی نیز شما باید آیتم های مشابه را کنار هم قرار دهید و داستان بازی را برای نجات جان حشره های کوچک هزاران مرحله را پشت سر بگذارید. اگر از طرفداران و علاقه مندان به بازی های پازل هستید پیشنهاد ما به شما بازی دوست داشتنی و محبوب Best Fiends می باشد که با گرافیک اچ دی و طراحی منحصر به فرد خود تجربه ای متفاوت از بازی های پازل را برایتان به ارمغان خواهد اورد.برخی از ویژگی های بازی پازل Best Fiends – Match 3 Games:حذف پازل های همرنگ – گیم پلی آسان و دشوار برای حرفه ای شدنشروع یک بازی پازل واقعا زیبا و چالش برانگیز در دنیای Minutia هاآنلاک سازی و جمع آوری بهترین شیاطین با قدرت های منحصر به فردامکان بازی با دوستان خود به صورت آنلاین و رقابتی – پشتیبانی از فیسبوکدارا بودن گرافیک و افکت های خیره کننده + موسیقی و صداگذاری عالیبروزرسانی های منظم با اضافه شدن ویژگی های جدید به بازی!توی قسمت نظرات برامون بنویسید این عنوان براتون جالب بوده یا نه؟ قبلا هم بازیش کردید یا می‌خواید الان خودتون رو به چالش بکشید و یک بازی تازه رو امتحان کنید.نسخه اندروید مورد نیاز: 5.1 و بالاترحجم: 263 مگابایتلینک دانلود برای اندروید و آی او اسبرای دانلود بازی‌ها و اپلیکیشن‌هایی که برای ایرانی‌ها در دسترس نیستند می‌توانید از این روش استفاده کنید.. .


بازنشر از : آخرین خبر