مهران محمدی امین

آخرین خبر/ Riding Extreme 3D یک بازی دوچرخه سواری از استودیوی بازیسازی playducky. com می باشد که بصورت رایگان منتشر شده است.

1401\11\01 21:12:06


بازی/ Riding Extreme 3D؛ با دوچرخه‌تان به دل کوهستان بزنید

آخرین خبر/ Riding Extreme 3D یک بازی دوچرخه سواری از استودیوی بازیسازی playducky. com می باشد که بصورت رایگان منتشر شده است.

Riding Extreme 3D یک بازی دوچرخه سواری از استودیوی بازیسازی playducky.com می باشد که بصورت رایگان منتشر شده است.

در این بازی دوچرخه سواری در کوهستان دوچرخه خود را بردارید و در مکان هایی با مناظر خیره کننده از قله های کوه پوشیده از برف تا بیابان های آفتابی برانید و با سایر بازیکنان رقابت کنید و از موانعی که بر سر راهتان قرار دارد اجتناب کنید. دوچرخه خود را بعد از هر مسابقه و سواری ارتقا دهید و تغییرات منحصر به فردی را باز کنید و آن را بر روی دوچرخه خود پیاده کنید. در بازی Riding Extreme 3D خودتان را آزمایش کنید و تمام تلاش خود را کنید تا بتوانید به خط پایان برسید و برنده شوید.

دوچرخه خود را در محیط های جنگلی، بیابانی، برفی و ... کنترل کنید و تعادل خود را از دست ندهید و در صورت رو به رو شدن با موانع از آنها عبور کنید و از رقبای خود پیشی بگیرید تا اول شوید و امتیاز کسب کنید. شما می توانید محیط مورد نظرتان را انتخاب کنید و در آن مسابقه دهید و پیروز شوید.برخی از ویژگی های بازی Riding Extreme 3D:شامل ده مکان مختلفارتقا دادن دوچرخه خودنابود کردن رقبای خوداجتناب از موانع مختلفباز کردن تغییرات منحصر به فردتوی قسمت نظرات برامون بنویسید این عنوان براتون جالب بوده یا نه؟ قبلا هم بازیش کردید یا می‌خواید الان خودتون رو به چالش بکشید و یک بازی تازه رو امتحان کنید.نسخه اندروید مورد نیاز: 5.1 و بالاترحجم: 273 مگابایتلینک دانلود برای اندرویدبرای دانلود بازی‌ها و اپلیکیشن‌هایی که برای ایرانی‌ها در دسترس نیستند می‌توانید از این روش استفاده کنید..

.


بازنشر از : آخرین خبر