مهران محمدی امین

ویجیاتو/ بازی موبایلی Clash of Wizards از جمله عناوینی است که توسط استودیوی Gameville Studio برای پلتفرم موبایل توسعه پیدا کرده و پتانسیل‌های بالایی دارد. این بازی یک عنوان

1401\06\23 16:43:00


بازی. از بازی کلش رویال خسته شده‌اید؟ Clash of Wizards بازی کنید

ویجیاتو/ بازی موبایلی Clash of Wizards از جمله عناوینی است که توسط استودیوی Gameville Studio برای پلتفرم موبایل توسعه پیدا کرده و پتانسیل‌های بالایی دارد. این بازی یک عنوان کارتی – استراتژی است که متاسفانه داستان چندانی برای روایت ندارد و استودیوی Gameville Studio در بخش داستانی این بازی ابدا خوب عمل نکرده است.

ویجیاتو/ بازی موبایلی Clash of Wizards از جمله عناوینی است که توسط استودیوی Gameville Studio برای پلتفرم موبایل توسعه پیدا کرده و پتانسیل‌های بالایی دارد.

این بازی یک عنوان کارتی – استراتژی است که متاسفانه داستان چندانی برای روایت ندارد و استودیوی Gameville Studio در بخش داستانی این بازی ابدا خوب عمل نکرده است.گیم‌پلی این بازی بسیار شبیه چیزی است که شما در دنیای بازی کلش رویال تجربه‌اش کرده بودید. صبحت از یک کارتی است که درست همان مکانیزم‌های خاطره‌انگیز بازی کلش رویال را برایمان به تصویر کشیده است. درست جایی‌که شما باید با حریف‌های مختلف مبارزه کنید و برنده بازی شوید.

درست مانند کلش رویال؛ شما در Clash of Wizards نیز باید کارت‌های مختلف را پیدا کنید و به سراغ صندوچه‌های بازی بروید. پس از برنده شدن در هر نبرد، بازی به شما جایزه‌هایی خواهد داد که می‌توانید از طریق آن‌ها سربازان خودتان را ارتقا دهید، و یا کارت‌های جدید پیدا کنید. برای اجرای بازی موبایلی Clash of Wizards شما نیاز به دسترسی به اینترنت دارید درست مانند بازی کلش رویال؛ Clash of Wizards از ۳ تاور برخوردار است که شما برای برنده شدن در بازی باید آن را شکست دهید. هوش مصنوعی بازی در مراحل اولیه به شدت قوی است و به مرور؛ Clash of Wizards حریفان سخت‌تری را پیش رویتان قرار می‌دهد.

شما باید نیروهایتان را ارتقا دهید و چیدمان خودتان را بسازید. طبیعتا داشتن یک استراتژی حساب شده در دنیای این بازی بسیار حائز اهمیت است و شما باید خیلی خوب خودتان را آماده کنید.تنوع سربازان در بازی بسیار خوب است. سازنده بازی Clash of Wizards بسیار تلاش کرده تا این بازی را با استفاده از المان‌های فانتزی بسازد.

شما در دنیای این بازی با جادوی سیاه و داستان‌هایی فانتزی رو به رو خواهید شد که باعث جذابیت هرچه بیشتر بازی موبایلی Clash of Wizards شده‌اند. نهایتا باید گفت که اگر به دنبال تجربه یک بازی جایگزین دوست داشتنی برای کلش رویال هستید، این بازی موبایلی می‌تواند جزو گزینه‌های شما باشد.گرافیک بازی واقعا نیاز به کار دارد. البته این به آن معنا نیست که نتوانید تجربه‌ای جذاب از گرافیک این بازی داشته باشید.

جلوه‌های بصری Clash of Wizards عملکردی کاملا معمولی دارند و شاید کمی دلسردکننده نیز باشند. منتهی با تمام این توضیحات، موسیقی‌متن بازی با آن آوای حماسی خودش؛ می‌تواند شما را به تجربه این بازی وادار کند و همه‌چیز دست به دست هم داده تا Clash of Wizards یک بازی جذاب و دوست داشتنی باشد.توی قسمت نظرات برامون بنویسید این عنوان براتون جالب بوده یا نه؟ قبلا هم بازیش کردید یا می‌خواید الان خودتون رو به چالش بکشید و یک بازی تازه رو امتحان کنید.نسخه اندروید مورد نیاز: 4.4 و بالاترحجم: 282 مگابایتلینک دانلود برای اندروید و آی او اسبرای دانلود بازی‌ها و اپلیکیشن‌هایی که برای ایرانی‌ها در دسترس نیستند می‌توانید از این روش استفاده کنید.. .


بازنشر از : آخرین خبر