مهران محمدی امین

آخرین خبر/ Ace Fishing: Wild Catch یک بازی جدید و فوق العاده زیبا با گرافیک تحسین برانگیز در سبک بازی های ماجراجویی و ماهیگیری از استودیوی بازیسازی Com2uS می باشد که با میلیون ها

1401\07\07 21:09:06


بازی. Ace Fishing: Wild Catch؛ ماهی‌گیری واقعی را تجربه کنید

آخرین خبر/ Ace Fishing: Wild Catch یک بازی جدید و فوق العاده زیبا با گرافیک تحسین برانگیز در سبک بازی های ماجراجویی و ماهیگیری از استودیوی بازیسازی Com2uS می باشد که با میلیون ها دریافت از گوگل پلی از برترین بازی های اندرویدی به شمار می رود. با این بازی می توانید به زیباترین و شگفت انگیزترین مناطق مختلف دنیا سفر کرده و بهترین بازی ماجراجویی سه بعدی ماهیگیری را تجربه کنید! بله شما در نقش یک بازیکن به منطقه هایی از دنیا سفر می کنید و با جمع اوری و صید انواع ماهی‌ها خود را سرگرم می سازید و با به دست آوردن پول های حاصل از فروش ماهی های صید شده انواع اقلام و تجهیزات جدید موجود را خریداری می نمایید.

Ace Fishing: Wild Catch یک بازی جدید و فوق العاده زیبا با گرافیک تحسین برانگیز در سبک بازی های ماجراجویی و ماهیگیری از استودیوی بازیسازی Com2uS می باشد که با میلیون ها دریافت از گوگل پلی از برترین بازی های اندرویدی به شمار می رود.

با این بازی می توانید به زیباترین و شگفت انگیزترین مناطق مختلف دنیا سفر کرده و بهترین بازی ماجراجویی سه بعدی ماهیگیری را تجربه کنید! بله شما در نقش یک بازیکن به منطقه هایی از دنیا سفر می کنید و با جمع اوری و صید انواع ماهی‌ها خود را سرگرم می سازید و با به دست آوردن پول های حاصل از فروش ماهی های صید شده انواع اقلام و تجهیزات جدید موجود را خریداری می نمایید. بازی Ace Fishing: Wild Catch نسبت به حجم چند مگابایتی خود دارای صداگذاری و کیفیت گرافیکی مطلوبی است و به صورت سه بعدی طراحی شده و آن را به تمام بازیکنان دوستدار بازی های ماجراجویی و صد ماهی پیشنهاد می دهیم! شما دوستداران بازیهای ماهیگیری می توانید با نصب بازی Ace Fishing: Wild Catch یکی از واقعی ترین و زیباترین بازیهای ماهیگری را به ارمغان بیاورید و روزها مشغول ماهیگیری باشید!برخی از ویژگی های بازی ماهیگیری Ace Fishing: Wild Catch:صید انواع ماهی ها با استفاده از کنترل های تک لمسی قلابسفر به مناطق مختلف جهان از جمله رودخانه آمازون، خلیج و غیرهصدها کورد از ماهی های عجیب و غریب در انواع مناطق مختلفتعامل با ماهیگیری و صید به گونه ای که شما را غرق خود سازدرقابت در مسابقات ماهیگیری در مقابل کاربران سراسر جهاندارا بودن گرافیک عالی و سه بعدی به همراه صداگذاری مهیجتوی قسمت نظرات برامون بنویسید این عنوان براتون جالب بوده یا نه؟ قبلا هم بازیش کردید یا می‌خواید الان خودتون رو به چالش بکشید و یک بازی تازه رو امتحان کنید.نسخه اندروید مورد نیاز: 5.1 و بالاترحجم: 99 مگابایتلینک دانلود برای اندروید و آی او اسبرای دانلود بازی‌ها و اپلیکیشن‌هایی که برای ایرانی‌ها در دسترس نیستند می‌توانید از این روش استفاده کنید.. .


بازنشر از : آخرین خبر