مهران محمدی امین

آخرین خبر/ Head Ball 2 – هدبال 2 (فوتبال کله ای) بازی پرطرفدار، جالب و سرگرم کننده در سبک بازیهای ورزشی از استودیوی بازیسازی Masomo Gaming است که تصمیم گرفته ایم جدیدترین آپ

1401\06\30 17:51:32


بازی. Head Ball 2 - Online Soccer؛ با کله مبارک توپ را هدایت کنید

آخرین خبر/ Head Ball 2 – هدبال 2 (فوتبال کله ای) بازی پرطرفدار، جالب و سرگرم کننده در سبک بازیهای ورزشی از استودیوی بازیسازی Masomo Gaming است که تصمیم گرفته ایم جدیدترین آپدیت اش را همزمان با انتشار حضورتان معرفی کنیم و با قرار دادن ان برای دانلود، برای بار دیگر شما دوستداران بازیهای ورزشی خصوصا فوتبال را به وجد بیاوریم! اگر از علاقه مندان به بازیهای ورزشی فوتبال هستید، Head Ball 2 را نصب کنید و به جمع هزاران کاربر آنلاین اش ملحق شوید، قرار است در این انجمن هرکس مهارت های خود را ثابت کند و در صدر جدول امتیازات قرار بگیرد! در بازی Head Ball 2 شما به هدایت و کنترل کارکتر اصلی که یک بازیکن است مشغول می شوید و باید با انجام حرکات مختلف و زدن گل مهارت ها را بهبود ببخشید و به عنوان یک بازیکن رویایی مشهور شوید! ده ها مهارت مختلف در بازی Head Ball 2 وجود دارد که می توانید آنها را یکی پس از دیگری باز کنید و قدرت کارکتر را افزایش دهید! کنترلرهای دکمه و لمسی بازی به شما امکان حرکت و شوت آسان را می دهد؛ شما باید با سرعت عمل بالای خود، توپ را وارد دروازه رقیبتان کنید؛ رقیب شما ممکن است از هرکجای این کره خاکی باشد حتی از همین کشور عزیزمان ایران [که با پرچم کشور رقیب برایتان مشخص شده!]. اگر به دنبال یک بازی سرگرم کننده برای پر کردن اوقات فراغتتان هستید به هیچ وجه این بازی را از دست ندهید.

Head Ball 2 – هدبال 2 (فوتبال کله ای) بازی پرطرفدار، جالب و سرگرم کننده در سبک بازیهای ورزشی از استودیوی بازیسازی Masomo Gaming است که تصمیم گرفته ایم جدیدترین آپدیت اش را همزمان با انتشار حضورتان معرفی کنیم و با قرار دادن ان برای دانلود، برای بار دیگر شما دوستداران بازیهای ورزشی خصوصا فوتبال را به وجد بیاوریم! اگر از علاقه مندان به بازیهای ورزشی فوتبال هستید، Head Ball 2 را نصب کنید و به جمع هزاران کاربر آنلاین اش ملحق شوید، قرار است در این انجمن هرکس مهارت های خود را ثابت کند و در صدر جدول امتیازات قرار بگیرد! در بازی Head Ball 2 شما به هدایت و کنترل کارکتر اصلی که یک بازیکن است مشغول می شوید و باید با انجام حرکات مختلف و زدن گل مهارت ها را بهبود ببخشید و به عنوان یک بازیکن رویایی مشهور شوید! ده ها مهارت مختلف در بازی Head Ball 2 وجود دارد که می توانید آنها را یکی پس از دیگری باز کنید و قدرت کارکتر را افزایش دهید! کنترلرهای دکمه و لمسی بازی به شما امکان حرکت و شوت آسان را می دهد؛ شما باید با سرعت عمل بالای خود، توپ را وارد دروازه رقیبتان کنید؛ رقیب شما ممکن است از هرکجای این کره خاکی باشد حتی از همین کشور عزیزمان ایران [که با پرچم کشور رقیب برایتان مشخص شده!].

اگر به دنبال یک بازی سرگرم کننده برای پر کردن اوقات فراغتتان هستید به هیچ وجه این بازی را از دست ندهید. Head Ball 2 یک بازی آنلاین و رقابتی برای پر کردن اوقات فراغت تان است که به بهترین شکل ممکن ساخته شده است.برخی از ویژگی های بازی ورزشی Head Ball 2:شرکت در مسابقات انلاین فوتبال 1 در مقابل 1حضور بازیکنان از کشورهای مختلف سراسر جهانشرکت در مسابقه 90 ثانیه ای و گلباران کردن حریف برای رسیدن به پیروزیدر دسترس بودن +125 کارکتر مختلف با امکان انتخاب از میان ان هاامکان ارتقا و ی اشخصی شخصیت موردعلاقه خوددر دسترس بودن صدها لوارم جانبی مختلف برای بهبود عملکرد کارکتر خودحضور در ماموریت های روزانه برای کسب جوایز مختلفبروزرسانی های منظم با اضافه شدن ویژگی های جدید به بازیتوی قسمت نظرات برامون بنویسید این عنوان براتون جالب بوده یا نه؟ قبلا هم بازیش کردید یا می‌خواید الان خودتون رو به چالش بکشید و یک بازی تازه رو امتحان کنید.نسخه اندروید مورد نیاز: 4.4 و بالاترحجم: 146 مگابایتلینک دانلود برای اندروید و آی او اسبرای دانلود بازی‌ها و اپلیکیشن‌هایی که برای ایرانی‌ها در دسترس نیستند می‌توانید از این روش استفاده کنید.. .


بازنشر از : آخرین خبر