مهران محمدی امین

آخرین خبر/ Ninja Samurai Assassin Hunter – نام یک بازی در ژانر اکشن است که توسط استودیو بازی سازی Climax Game Studios منتشر شده است. استودیو بازی سازی Climax Game Studios ی

1401\07\07 15:30:32


بازی. Ninja Samurai Assassin Hunter؛ مبارزه شمشیرها را تجربه کنید

آخرین خبر/ Ninja Samurai Assassin Hunter – نام یک بازی در ژانر اکشن است که توسط استودیو بازی سازی Climax Game Studios منتشر شده است. استودیو بازی سازی Climax Game Studios یکی از استودیو های بازی سازی معروف و نامدار است که پیش از این هم تجربه ساخت بازی های خوبی همچون Ninja assassin’s Fighter، Ninja Assassin Shadow Master، Ertugrul   Ghazi – Sword Fight game و Osman Gazi 21- Fighting Games را در کارنامه بازی سازی اش داشته است.

Ninja Samurai Assassin Hunter – نام یک بازی در ژانر اکشن است که توسط استودیو بازی سازی Climax Game Studios منتشر شده است.

استودیو بازی سازی Climax Game Studios یکی از استودیو های بازی سازی معروف و نامدار است که پیش از این هم تجربه ساخت بازی های خوبی همچون Ninja assassin’s Fighter، Ninja Assassin Shadow Master، Ertugrul   Ghazi – Sword Fight game و Osman Gazi 21- Fighting Games را در کارنامه بازی سازی اش داشته است. Ninja Samurai Assassin Hunter هم یکی از بازی‌های خوب این استودیو بازی‌سازی است که با گیم پلی جذاب و سرگرم کننده‌اش توانسته تجربه منحصر به فرد دیگری را برای گیمرها به ارمغان بیاورد. Ninja Samurai Assassin Hunter اساساً یک بازی شمشیرزنی با نمای سوم شخص است که شما را در نقش یک شمشیرزن حرفه‌ای قرار می‌دهد و از شما می‌خواهد با دشمنان مبارزه کنید و آنها را شکست دهید تا بتوانید در مراحل بازی پیشروی کنید.

تبلیغات
فروشگاه لوازم هنری
فروشگاه لوازم هنری

آرت ویم، تهیه و توزیع لوازم هنری در سطوح مبتدی و حرفه ای،، ارائه رنگ و مدیوم ، بوم و کاغذ ، قلم مو ، ابزار هنری با کیفیت های متنوع و قیمت مناسب سراسر ایران !

بنابراین، اگر از بازی های مبارزاتی شمشیرزنی سوم شخص و مرحله‌ای لذت می برید، Ninja Samurai Assassin Hunter می تواند انتخاب بسیار مناسبی برای شما باشد!Ninja Samurai Assassin Hunter دارای مکانیزم های گیم پلی بسیار متنوعی است. در بازی شما می توانید با دشمنان به صورت مستقیم درگیر شوید و مبارزات مله داشته باشید، می توانید از راه دور و با تیر و کمان دشمنان تان را بکشید و حتی اجازه نزدیک شدن هم به آنها ندهید، می توانید سوار بر اسب به دشمنان حمله کنید، و یا به صورت مخفی کاری به دشمنان نزدیک شوید و بدون جلب توجه آنها را بکشید. در بازی بسیاری کار های دیگر مثل بالا رفتن از کوه و دیوارهای قلعه ها هم می توانید انجام دهید که در نوع خودشان جالب و چالش برانگیز هستند.

علاوه بر یک گیم پلی عالی، بازی دارای یک فضای گرافیکی بسیار زیبا و مثال‌زدنی هم می‌باشد و از یک طراحی هنری سه بعدی بهره می‌برد. موسیقی های متن بازی و صداگذاری ها هم در نوع خودشان جالب هستند و صدای برخورد شمشیرها و کشته شدن دشمن ها و دیگر صداگذاری های بازی بر جذابیت های آن افزوده اند و آن را واقعگرایانه تر کرده اند.توی قسمت نظرات برامون بنویسید این عنوان براتون جالب بوده یا نه؟ قبلا هم بازیش کردید یا می‌خواید الان خودتون رو به چالش بکشید و یک بازی تازه رو امتحان کنید.نسخه اندروید مورد نیاز: 4.4 و بالاترحجم: 55 مگابایتلینک دانلود برای اندروید (لینک کمکی)برای دانلود بازی‌ها و اپلیکیشن‌هایی که برای ایرانی‌ها در دسترس نیستند می‌توانید از این روش استفاده کنید.. .


بازنشر از : آخرین خبر