مهران محمدی امین

آخرین خبر/ Off The Road – OTR Open World Driving یک بازی ماشین – کامیون سواری فوق‌العاده زیبا در جاده های خاکی از DogByte Games است که به صورت رایگان عرضه شده است

1401\07\13 20:17:04


بازی. OTR - Offroad Car Driving؛ کامیونی در جاده‌های خاکی

آخرین خبر/ Off The Road – OTR Open World Driving یک بازی ماشین – کامیون سواری فوق‌العاده زیبا در جاده های خاکی از DogByte Games است که به صورت رایگان عرضه شده است. با نصب Off The Road – OTR Open World Driving می توانید یک بازی شبیه ساز رانندگی با کامیون در جاده های خاکی با گرافیک سه بعدی بسیار زیبا و گیم پلی سرگرم کننده را تجربه کنید.

Off The Road – OTR Open World Driving یک بازی ماشین – کامیون سواری فوق‌العاده زیبا در جاده های خاکی از DogByte Games است که به صورت رایگان عرضه شده است.

با نصب Off The Road – OTR Open World Driving می توانید یک بازی شبیه ساز رانندگی با کامیون در جاده های خاکی با گرافیک سه بعدی بسیار زیبا و گیم پلی سرگرم کننده را تجربه کنید. با انجام ماموریت های مختلف و متنوع به کسب پول بپردازید، کامیون تان را ارتقا دهید و همچنین ظاهرش را به دلخواه تغییر دهید؛ با انجام موفقیت آمیز هر ماموریت امتیاز تجربه و جوایز بیشتری نیز به دست خواهید آورد و سطح تان بالاتر خواهد رفت. امکان ماشین سواری در انوع مکان های مختلف و منحصر به فرد مثل بیابان وجود دارد.

تبلیغات
ماشین آلات ساختمانی
ماشین آلات ساختمانی

SearchBiz ارائه اطلاعات جامع در مورد فروش، اجاره، مشاوره و اجرا، تعمیرات و سرویس در حوزه صنعت و تولید در کشور.

شبیه سازی واقعی تصادفات نیز تجربه ای عالی از بازیهای ماشین سواری را برای تان به ارمغان می اورد. به طور کلی اگر از علاقه مندان به بازیهای ریسینگ و ماشین سواری هستید بدون شک Off The Road – OTR Open World Driving با مجموعه ای از ویژگی های مثبت و چندین حالت مختلف نظرتان را جلب میکند و ارزش امتحان کردن را دارد.برخی از ویژگی های بازی ریسینگ Off The Road:شبیه ساز رانندگی با کامیون در جاده های خاکیدر دسترس بودن تعداد زیادی از کامیون های مختلفانجام ماموریت های مختلف برای کسب پول و جوایزامکان شخصی سازی و ارتقای کامیون های خودرانندگی در انواع مکان ها و محیط ها از جمله کوهستان هادر دسترس بودن 3 حالت مختلف برای بازی کردندارا بودن کنترلرهای آسان و بصری برای هدایت کامیونگرافیک خیره کننده اچ دی با صداگذاری فوق العاده زیباتوی قسمت نظرات برامون بنویسید این عنوان براتون جالب بوده یا نه؟ قبلا هم بازیش کردید یا می‌خواید الان خودتون رو به چالش بکشید و یک بازی تازه رو امتحان کنید.نسخه اندروید مورد نیاز: 4.4 و بالاترحجم: 413 مگابایتلینک دانلود برای اندروید و آی او اسبرای دانلود بازی‌ها و اپلیکیشن‌هایی که برای ایرانی‌ها در دسترس نیستند می‌توانید از این روش استفاده کنید.. .


بازنشر از : آخرین خبر