مهران محمدی امین

آخرین خبر/ Stickman Fighter Infinity یک بازی اکشن سرگرم‌کننده و دوست‌داشتنی از استودیوی بازیسازی Skygo است که بصورت رایگان منتشر شده‌است. با نصب بازی می توانید شرک

1401\06\16 19:33:28


بازی. Stickman Fighter Infinity؛ نبرد استیکمن‌ها را هدایت کنید

آخرین خبر/ Stickman Fighter Infinity یک بازی اکشن سرگرم‌کننده و دوست‌داشتنی از استودیوی بازیسازی Skygo است که بصورت رایگان منتشر شده‌است. با نصب بازی می توانید شرکت در نبردی بی پایان آن هم با کاراکترهای نام آشنا و معروف استیکمن را تجربه کنید.

Stickman Fighter Infinity یک بازی اکشن سرگرم‌کننده و دوست‌داشتنی از استودیوی بازیسازی Skygo است که بصورت رایگان منتشر شده‌است.

با نصب بازی می توانید شرکت در نبردی بی پایان آن هم با کاراکترهای نام آشنا و معروف استیکمن را تجربه کنید. در هر مرحله چندین استیکمن به همراه شما از بالای صفحه نمایش به سمت پایین رها می شوند و باید در یک رقابت مساوی با از بین بردن استیکمن های دیگر برنده شوید. هر کدام از استیکمن ها به سلاح مجهز اند و شما باید با سرعت بالا آنها را از بین ببرید.

همه استیکمن های موجود در سمت نمایش یکدیگر را می‌زنند و شما نیز باید تلاش کنید آخرین استیکمنی باشید که زنده می‌مانید. شلیک‌های شما و حرکت در صفحه نمایش با دکمه‌های لمسی موجود صورت می‌پذیرد؛ با دکمه‌های جهت نمای موجود در سمت چپ می‌توانید به دو طرف حرکت کنید و با دکمه‌های موجود در سمت راست می‌توانید کارهای شلیک، پرش و… را انجام دهید، البته یک سری دکمه نیز در وسط صفحه نمایش وجود دارد که در اصل بوستر و قدرت‌های ویژه هستند و می‌توانید از آنها در نبردهایتان استفاده کنید. بیش از 18 سلاح مختلف در دسترستان قرار می‌گیرد و با کمک آنها می‌توانید استیکمن‌های دیگر را سرنگون کنید و پیروز نبرد باشید.

اگر از علاقه‌مندان و دوستداران بازیهای اکشن با تم و گیم‌پلی استیکمنی هستید به‌هیچ‌وجه این بازی را از دست ندهید.بازی Stickman Fighter Infinity تا به امروز +10 میلیون بار توسط کاربران سراسر جهان دریافت شده و توانسته امتیاز 4.6 از 5.0 را کسب کند. از ویژگی‌های کلی بازی می‌توان به مواردی چون در دسترس قرار گرفتن +118 سلاح مختلف، بازی در حالت بی پایان با تعداد نامحدودی از مراحل و یا بازی در حالت مرحله ای با +110 مرحله منحصر به فرد، در دسترس قرار گرفتن بوسترها و قدرت های ویژه برای از بین بردن سریع و قوی تر استیکمن ها، کنترلرهای لمسی عالی برای انجام کارهای مختلف حرکت، شلیک، پرش، استفاده از بوسترها و.. ؛ گرافیک اچ دی دوست داشتنی به همراه صداگذاری مهیج اش اشاره کرد. توی قسمت نظرات برامون بنویسید این عنوان براتون جالب بوده یا نه؟ قبلا هم بازیش کردید یا می‌خواید الان خودتون رو به چالش بکشید و یک بازی تازه رو امتحان کنید.نسخه اندروید مورد نیاز: 5.0 و بالاترحجم: 62 مگابایتلینک دانلود برای اندروید و آی او اسبرای دانلود بازی‌ها و اپلیکیشن‌هایی که برای ایرانی‌ها در دسترس نیستند می‌توانید از این روش استفاده کنید..

.


بازنشر از : آخرین خبر