مهران محمدی امین

آخرین خبر/ Yokai Tamer یک بازی نقش آفرینی از استودیوی بازیسازی EYOUGAME(USS) می باشد که بصورت رایگان منتشر شده است که یک بازی فوق العاده محبوب ژاپنی می باشد. در افسانه گفته می شو

1401\06\30 17:51:30


بازی. Yokai Tamer-new contents؛ به ژاپن باستان سفر کنید

آخرین خبر/ Yokai Tamer یک بازی نقش آفرینی از استودیوی بازیسازی EYOUGAME(USS) می باشد که بصورت رایگان منتشر شده است که یک بازی فوق العاده محبوب ژاپنی می باشد. در افسانه گفته می شود که وقتی گرگ و میش سقوط می کند، شیاطین و شیکیگامی ها آزاد می شوند و وارد دنیای انسان ها می شوند، Onmyojis از سرزمین با کنترل ارواح محافظت می کند و شیاطین مهاجم را دفع می‌کند و از صلح جهان محافظت می‌کند.

Yokai Tamer یک بازی نقش آفرینی از استودیوی بازیسازی EYOUGAME(USS) می باشد که بصورت رایگان منتشر شده است که یک بازی فوق العاده محبوب ژاپنی می باشد.

در افسانه گفته می شود که وقتی گرگ و میش سقوط می کند، شیاطین و شیکیگامی ها آزاد می شوند و وارد دنیای انسان ها می شوند، Onmyojis از سرزمین با کنترل ارواح محافظت می کند و شیاطین مهاجم را دفع می‌کند و از صلح جهان محافظت می‌کند. پس به ژاپن باستان سفر کنید و از مناظر زیبای کیوتو دیدن کنید و به Onmyojisها که از سراسر جهان جمع شدند تا در مسابقات قهرمانی جهان شرکت کنند و با یکدیگر رقابت می کنند تا بهترین باشند بپیوندید. در این ماجراجویی با دوستان خود یک تیم تشکیل دهید و به همراه دوستانتان روسا و هیولاهای قدرتمند و غیره را شکست دهید.

تبلیغات
فروشگاه لوازم هنری
فروشگاه لوازم هنری

آرت ویم، تهیه و توزیع لوازم هنری در سطوح مبتدی و حرفه ای،، ارائه رنگ و مدیوم ، بوم و کاغذ ، قلم مو ، ابزار هنری با کیفیت های متنوع و قیمت مناسب سراسر ایران !

همچنین می توانید با دوستان اتحاد خود گپ بزنید و سبک منحصر به فرد خود را با انتخاب سلاح و سنگ گنجینه ایجاد کنید. یا می توانید شخصیت خود را سفارشی کنید و روح شیکیگامی را احضار کنید تا با عنصر خاصی مانند آب، باد، آتش، رعد و برق و غیره که به همراه دارد به نفع خود استفاده کنید تا در مبارزات پیروز شوید. گیم پلی هیجان انگیز، سبک هنری پر زرق و برق و برخورداری از تیم قدرتمند بازیگران صدا هنگام انتشار بازی در ژاپن، امتیاز بسیار خوبی از بازیکنان دریافت کرد.برخی از ویژگی های بازی Yokai Tamer:- گیم پلی هیجان انگیز- تشکیل قدرتمند ترین تیم- ایجاد اتحاد و گپ زدن با همدیگر- شکست دادن روسا و هیولاهای قدرتمند- صدای صدها بازیگر محبوب ژاپنی- شرکت در رتبه بندی جهانیتوی قسمت نظرات برامون بنویسید این عنوان براتون جالب بوده یا نه؟ قبلا هم بازیش کردید یا می‌خواید الان خودتون رو به چالش بکشید و یک بازی تازه رو امتحان کنید.نسخه اندروید مورد نیاز: 5.0 و بالاترحجم: 225 مگابایتلینک دانلود برای اندروید و آی او اسبرای دانلود بازی‌ها و اپلیکیشن‌هایی که برای ایرانی‌ها در دسترس نیستند می‌توانید از این روش استفاده کنید..

.


بازنشر از : آخرین خبر