مهران محمدی امین

آخرین خبر/ aquapark. io – شبیه ساز پارک آبی یکی دیگر از بازی های بسیار جالب و متفاوت استودیوی خلاق VOODOO در سبک اکشن با گیم پلی بازی های آرکید و تفننی است که با همان زبان ط

1401\06\16 19:33:30


بازی. aquapark.io؛ سرسره‌های غول‌آسا را تجربه کنید

آخرین خبر/ aquapark. io – شبیه ساز پارک آبی یکی دیگر از بازی های بسیار جالب و متفاوت استودیوی خلاق VOODOO در سبک اکشن با گیم پلی بازی های آرکید و تفننی است که با همان زبان طراحی همیشگی تولید شده است.

aquapark.io – شبیه ساز پارک آبی یکی دیگر از بازی های بسیار جالب و متفاوت استودیوی خلاق VOODOO در سبک اکشن با گیم پلی بازی های آرکید و تفننی است که با همان زبان طراحی همیشگی تولید شده است.

aquapark.io به صورت رایگان به انتشار رسیده است و به محض انتشار بازخوردهای چشم گیری از سوی کاربران و بازیکنان دریافت کرده است. VOODOO با تولید و توسعه بازی های جالبی مثل Helix Jump ، Flying Arrow ، Dune و یا Crowd City جایگاه خیلی خاصی در بین هواداران بازی های سبک آرکید پیدا کرده است. بازی aquapark.io یا شبیه ساز پارک آبی همان گونه که از نامیش پیداست یک بازی شبیه سازی شده از یک پارک آبی بزرگ و زیبا است که در آن باید در نقش شخصیت انتخابی خود، از سرسره های آبی غول آسا به سمت پایین لیز بخورید.

چالش این بازی این است که شما باید در حین لیز خوردن از این سرسره های طویل و بزرگ، رقبای دیگر را پشت سر گذاشته و از آنها سبقت بگیرید تا از همه زودتر به انتهای سرسره ها برسید! برای این کار باید به دیگر بازیکنان ضربه بزنید و آنها را از مسیر منحرف کنید. به همین ترتیب، باید بازی را پیش برده و مراحل آن را برنده شوید. اگرچه این تعاریف خیلی سطحی و ساده به نظر می رسند اما باید اذعان داشت که aquapark.io خیلی سرگرم کننده تر از چیزی است که به نظر می رسد! در بازی aquapark.io باید در یک پارک آبی رنگارنگ و شاداب در داخل سرسره های آبی و بزرگ که شبیه به تونل‌های بدون سقف هستند لیز بخورید و کنترل خودتان را در طول مسیر حفظ کنید.

این سرسره ها طولانی بوده و چندین عدد از آنها به شکل های مختلف به یکدیگر متصل شده اند. برای مثال شما در خیلی از مواقع به انتهای یک سرسره می رسید و با سرعت زیاد مثل یک سکوی پرش از روی آن پرتاب شده و به سرسره های بعدی می رسید. درست مثل یک پارک آبی شگفت انگیز، این سرسره ها هم پیچ و تاپ های جالبی دارند.

از جایی که نمای بازی از پشت بوده و مدل سازی‌ها نیز سه‌بعدی هستند، در طول حرکت شما تجربه خیلی جالبی از یک بازی سرگرم‌کننده و هیجان انگیز و چیزی شبیه به بازی های واقعیت مجازی را تجربه می کنید. بازی aquapark.io شهربازی های متفاوتی در نقاط مختلف جهان و همچنین فصول گوناگون دارد. شما می توانید به این شهربازی ها و پارک های آبی زیبا و هیجان انگیز سفر کنید و برای رسیدن به جایگاه اول در مسابقات، با دیگر بازیکنان به رقابت بپردازید.

مسیر حرکت شما در قسمت بالای صفحه نمایش نشان داده می شود و زمانی که نوار مربوطه به قسمت پرچم (انتهای مسیر) برسد آن مرحله پایان می یابد. پس باید تلاش کنید تا قبل از به پایان رسیدن مسیر از همه بازیکنان سبقت بگیرید. توی قسمت نظرات برامون بنویسید این عنوان براتون جالب بوده یا نه؟ قبلا هم بازیش کردید یا می‌خواید الان خودتون رو به چالش بکشید و یک بازی تازه رو امتحان کنید.نسخه اندروید مورد نیاز: 5.0 و بالاترحجم: 119 مگابایتلینک دانلود برای اندروید و آی او اسبرای دانلود بازی‌ها و اپلیکیشن‌هایی که برای ایرانی‌ها در دسترس نیستند می‌توانید از این روش استفاده کنید.. .


بازنشر از : آخرین خبر