مهران محمدی امین

یوبی‌سافت به تازگی تریلرهای جدید بازی Skull and Bones را منتشر کرده است که جهان و گیم‌پلی بازی را به نمایش گذاشته و همچنین شامل توضیحاتی از تیم سازنده هستند

1401\06\23 23:28:10


ببینید؛ تریلرهای جدید Skull and Bones به گیم‌پلی و جهان آن می‌پردازند

یوبی‌سافت به تازگی تریلرهای جدید بازی Skull and Bones را منتشر کرده است که جهان و گیم‌پلی بازی را به نمایش گذاشته و همچنین شامل توضیحاتی از تیم سازنده هستند

یوبی‌سافت به تازگی تریلرهای جدید بازی Skull and Bones را منتشر کرده است که جهان و گیم‌پلی بازی را به نمایش گذاشته و همچنین شامل توضیحاتی از تیم سازنده هستند.

 در Skull and Bones شما تبدیل به یک کاپیتان دزدان دریایی می‌شوید و کشتی‌های متعددی را در اختیار خواهید داشت.

در این بازی می‌توانید تجارت کنید یا به کشتی‌های تجاری حمله کرده و از این طریق منابع مختلف را برای شخصی‌سازی ناوگان خود بدست آورید. انواع مختلفی از سلاح‌ها برای هر کشتی وجود دارد و انتخاب مهمات مناسب، کلید پیروزی است.

در تریلری که از جهان بازی منتشر شده، سازندگان حقیقت دومین عصر طلایی دزدان دریایی را فاش می‌کنند. در این دوران اقیانوس هند بین قدرت، ثروت و خون درهم شکسته شده و در خدمت ناوگان‌های قدرتمند است. این دزدان دریایی خشن به تجارت و صادرات کالاهای با ارزش به غرب می پرداختند و برای کنترل منابع کمیاب، به یکدیگر هیچ رحمی نشان نمی‌دادند. دنیای Skull and Bones به بازیکنان این فرصت را می‌دهد تا با حرکت در آب‌های خطرناک، ایجاد معاملات مخفی و ساختن یک امپراتوری دزدان دریایی، به یکی از پادشاهان افسانه‌ای دزدان دریایی تبدیل شوند.

Skull and Bones

در یکی دیگر از تریلرهای بازی که به گیم‌پلی مربوط است، شخصی‌سازی کشتی به عنوان کلیدی برای پیشی گرفتن از رقبا معرفی می‌شود. یک دزد دریایی بزرگ باید لباسی بر تن داشته باشد که احساس ترس و دلهره را در بقیه ایجاد کند، اما از نظر تاکتیکی، او همچنین باید کشتی خود را برای غرق کردن دشمنان به خوبی مسلح کند. بازیکنان باید بر کشتی خود مسلط باشند تا بتوانند در طوفان‌های خطرناک و مبارزه با دیگر کشتی‌ها زنده بمانند. به طور کلی به نظر می‌رسد که شخصی‌سازی قسمت‌های مختلف کشتی، بخش مهم و تاثیرگذاری از بازی خواهد بود.

بازی Skull and Bones در تاریخ ۸ نوامبر ۲۰۲۲ (۱۷ آبان ۱۴۰۱) برای کنسول‌های ایکس‌باکس سری، پلی‌استیشن ۵ و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد.

گفتنی است که شعبه‌ی یوبی‌سافت در شهر سنگاپور که توسعه‌ی بازی را برعهده دارد، به عرضه‌ی محتوای رایگان پس از عرضه و سال‌ها پشتیبانی از بازی متعهد شده است، با این حال باید منتظر ماند و دید که اوضاع چگونه پیش خواهد رفت. در ادامه می‌توانید تریلرهای منتشر شده را مشاهده کنید.

/*/