مهران محمدی امین

بازی «داس» (Scythe) یکی از معروف‌ترین و عمیق‌ترین بردگیم‌های سبک استراتژی است که بازی‌کننده‌ها باید در آن تمام و کمال کنترل منطقه‌ای را به‌دست بگیرند و برای پیروزی در مقابل دیگر ر

1401\07\22 22:08:31


بررسی بردگیم داس؛ استراتژی بزرگ تخته‌ای

بازی «داس» (Scythe) یکی از معروف‌ترین و عمیق‌ترین بردگیم‌های سبک استراتژی است که بازی‌کننده‌ها باید در آن تمام و کمال کنترل منطقه‌ای را به‌دست بگیرند و برای پیروزی در مقابل دیگر رقبا تلاش کنند

بازی «داس» (Scythe) یکی از معروف‌ترین و عمیق‌ترین بردگیم‌های سبک استراتژی است که بازی‌کننده‌ها باید در آن تمام و کمال کنترل منطقه‌ای را به‌دست بگیرند و برای پیروزی در مقابل دیگر رقبا تلاش کنند.

بازی استراتژی‌های کامل و بزرگی برای پیروزی می‌طلبد و تجربه‌اش نیازمند یادگیری قوانین متعددی است. آرین در بررسی امروز خود از بازی‌های تخته‌ای، بازی داس را تحت نظر قرار داده است.

بازی‌کننده‌ها حین بازی کردن داس در نقش رهبر کشورهای مختلف قرار می‌گیرند و تلاش می‌کنند تا با ساخت نیرو، جمع‌آوری منابع، پیشرفت سازه‌های خود، ساخت و ساز ربات‌های بزرگ و استفاده از روش‌های مختلف مثل جنگ یا مذاکره، رقبای خود را کنار بزنند و پیشرفت کنند. بازی‌کننده‌ها اهداف مختلفی در طول بازی دارند و اگر تعداد مشخصی از آن‌ها را زودتر از بقیه انجام دهند، به عنوان پیروز از بازی بیرون می‌آیند.

از شما دعوت می‌کنیم تا ویدیوی بالا را برای بررسی برد گیم Scythe ببینید تا با خود بازی و قوانین و کیفیت ساخت آن بیشتر آشنا شوید.

.

.


بازنشر از : digimag