مهران محمدی امین

اگر به دنبال خرید ساعت هوشمند با قیمت زیر ۱ میلیون تومان هستید، بدون شک ساعت میبرو لایت یکی از گزینه‌های شما محسوب می‌شود

1401\06\23 20:28:32


بررسی ساعت هوشمند میبرو لایت؛ ارزان‌قیمت و جذاب

اگر به دنبال خرید ساعت هوشمند با قیمت زیر ۱ میلیون تومان هستید، بدون شک ساعت میبرو لایت یکی از گزینه‌های شما محسوب می‌شود

اگر به دنبال خرید ساعت هوشمند با قیمت زیر ۱ میلیون تومان هستید، بدون شک ساعت میبرو لایت یکی از گزینه‌های شما محسوب می‌شود.

در بازار ایران این ساعت هوشمند مورد استقبال گسترده‌ای قرار گرفته و در این ویدیو آن را مورد بررسی قرار می‌دهیم.

در همان نگاه اول، طراحی جذاب این ساعت توجه را جلب می‌کند. اما از طرف دیگر، باید به کیفیت پایین بند سیلیکونی میبرو لایت اشاره کنیم که البته به‌راحتی می‌توانید بند‌های بسیار بهتر و جذاب‌تری را برای آن بخرید. مانند دیگر ساعت‌های هوشمند، این مدل هم از قابلیت‌هایی مانند پایش ضربان قلب و اکسیژن خون، رهگیری فعالیت‌های ورزشی و بررسی وضعیت خواب بهره می‌برد.

با وجود اینکه این ساعت از زبان فارسی پشتیبانی می‌کند، ولی متاسفانه متن‌های فارسی را با فونت چندان زیبایی نمایش نمی‌دهد.

همانطور که گفتیم، طراحی بدنه در کل جذاب است اما برخی کاربران از ضخیم بودن حاشیه‌ی نمایشگر رضایت ندارند. با بهره‌گیری از اپ ارائه شده، قادر به انتخاب از بین واچ‌فیس‌های مختلف هستید که البته تعداد خیلی زیادی ندارند.

  • بررسی هدفون بلوتوثی کیو‌سی‌وای T13 TWS؛ قیمت پایین و کیفیت بالا

با هر بار شارژ، می‌توانید تا حدود ۱۲ روز از آن استفاده کنید و این یعنی از نظر عمر باتری عملکرد خیلی خوبی ارائه می‌دهد. برای هر بار شارژ کردن باید حدود ۲ تا ۳ ساعت صبر کنید.

درون بدنه خبری از میکروفون نیست و بنابراین هنگام دریافت تماس، با استفاده از این ساعت نمی‌توانید به تماس‌ها جواب دهید. گاهی اوقات اتصال این ساعت به گوشی دچار مشکل می‌شود و این یکی از ضعف‌های اصلی آن به حساب می‌آید. در حال حاضر با پرداخت حدود ۹۵۰ هزار تومان می‌توانید این ساعت هوشمند را از فروشگاه دیجی‌کالا خریداری کنید.

.

.


بازنشر از : digimag