مهران محمدی امین

اگر به دنبال خرید یک لپ‌تاپ خوش‌قیمت با امکانات مناسبی هستید، توصیه می‌کنیم این ویدیو را از دست ندهید که در آن لپ‌تاپ ۱۵٫۶ اینچی ام‌اس‌آی modern 15 a11mu-C را مورد بررسی قرار می‌د

1401\06\07 18:26:33


بررسی لپ‌تاپ ۱۵٫۶ اینچی ام‌اس‌آی modern 15 a11mu-C

اگر به دنبال خرید یک لپ‌تاپ خوش‌قیمت با امکانات مناسبی هستید، توصیه می‌کنیم این ویدیو را از دست ندهید که در آن لپ‌تاپ ۱۵٫۶ اینچی ام‌اس‌آی modern 15 a11mu-C را مورد بررسی قرار می‌دهیم

اگر به دنبال خرید یک لپ‌تاپ خوش‌قیمت با امکانات مناسبی هستید، توصیه می‌کنیم این ویدیو را از دست ندهید که در آن لپ‌تاپ ۱۵٫۶ اینچی ام‌اس‌آی modern 15 a11mu-C را مورد بررسی قرار می‌دهیم.

در همان نگاه اول، طراحی مدرن و جذاب این لپ‌تاپ توجه را جلب می‌کند.

وزن آن به ۱.۶ کیلوگرم می‌رسد و بنابراین لپ‌تاپ سنگین‌وزنی محسوب نمی‌شود. همانطور که از تیتر این ویدیو پیداست، با خرید این لپ‌تاپ از نمایشگر ۱۵.۶ اینچی بهره‌مند می‌شوید. پنل استفاده شده از نوع IPS است و رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ را ارائه می‌دهد.

بر روی نمایشگر روکش مات تعبیه شده تا هنگام کار در محیط‌های پرنور با مشکلی روبرو نشوید. رفرش ریت نمایشگر ۶۰ هرتز است و با توجه به اینکه این یک لپ‌تاپ گیمینگ نیست، چنین مشخصه‌ای کاملا منطقی به حساب می‌آید.

طراحی بدنه به گونه‌ای است که فقط با یک دست می‌توانید آن را باز کنید و در ضمن امکان باز کردن ۱۸۰ درجه‌ای هم وجود دارد. قلب تپنده این لپ‌تاپ، پردازنده‌ی Core i5 1155G7 اینتل است که برای بیشتر کاربران، توان سخت‌افزاری بسیار خوبی را ارائه می‌دهد.

به صورت پیش‌فرض، لپ‌تاپ  ام‌اس‌آی modern 15 a11mu-C از رم ۸ گیگابایتی مبتنی بر سرعت ۳۲۰۰ مگاهرتز بهره می‌برد. اگر هم فکر می‌کنید این مقدار رم برای شما کم است، می‌توانید آن را به حداکثر ۶۴ گیگابایت ارتقا دهید.

  • بررسی مانیتور ام‌اس‌آی Modern MD271P؛ اقتصادی و همه چیز تمام

درون دستگاه دو درگاه M.2 تعبیه شده که یکی از آن‌ها مبتنی بر استاندارد PCIe 3.0 و دیگری مبتنی بر PCIe 4.0 است. حافظه‌ی داخلی آن ۵۱۲ گیگابایت SSD است که به راحتی می‌توانید ظرفیت حافظه داخلی را افزایش دهید.

این لپ‌تاپ مجهز به پردازنده‌ی گرافیکی مجزا نیست و باید به پردازنده‌ی گرافیکی موجود در پردازنده‌ی اینتل بسنده کنید.

ظرفیت باتری استفاده شده ۵۲ وات‌ساعت است که برای کارهای معمولی می‌تواند ۱۰ ساعت سیستم را روشن نگه دارد. به لطف استفاده از شارژ ۶۷ واتی، در عرض فقط ۱ ساعت شارژ باتری از ۰ به ۷۰ درصد می‌رسد. برای کیبورد از بک‌لایت استفاده شده که در کنار افزایش جذابیت، استفاده از آن در محیط‌های کم‌نور را لذت‌بخش‌تر می‌کند.

در حال حاضر با پرداخت حدود ۲۱ میلیون تومان می‌توانید لپ‌تاپ ۱۵٫۶ اینچی ام‌اس‌آی modern 15 a11mu-C را از فروشگاه دیجی‌کالا خریداری کنید.

. .


بازنشر از : digimag