مهران محمدی امین

ابزار کارواش برای کارهایی مانند شستن اتومبیل، ماشین‌ آلات سنگین، نمای ساختمان یا فضاهای کارگاهی استفاده می‌شود

1401\06\16 23:29:05


بررسی کارواش رونیکس RP-0100C؛ قدرتمند و مناسب کارهای خانگی

ابزار کارواش برای کارهایی مانند شستن اتومبیل، ماشین‌ آلات سنگین، نمای ساختمان یا فضاهای کارگاهی استفاده می‌شود

ابزار کارواش برای کارهایی مانند شستن اتومبیل، ماشین‌ آلات سنگین، نمای ساختمان یا فضاهای کارگاهی استفاده می‌شود.

در این زمینه شرکت‌های مختلف ابزارهای گوناگونی را راهی بازار کرده‌اند و در این ویدیو قصد داریم کارواش رونیکس مدل RP-0100C را بررسی کنیم.

بدنه‌ی دستگاه از جنس پلاستیک و دسته‌ی آن آلومینیومی است. وزن این ابزار به حدود ۱۰ کیلوگرم می‌رسد. شلنگ همراه این دستگاه ۵ متر طول دارد و به صورت مستقیم روی خروجی آب دستگاه بسته می‌شود.

به راحتی می‌توانید شلنگ را به دسته‌ی تفنگی وصل کنید. روی تفنگ ماشه‌ی آب‌پاش تعبیه شده که با فشردن این ماشه، دستگاه شروع به کار می‌کند.

همراه با این دستگاه، ناس آبپاش و رابط آن هم ارائه می‌شود که این رابط را می‌توانید به دسته‌ی تفنگی وصل کنید. برای استفاده از این ناس آبپاش می‌توانید آن را در حالت خطی و افشان قرار دهید.

تبلیغات
چاه ارت - اعلام حریق
چاه ارت - اعلام حریق

کالای برق لِنا - LENA با سابقه ای درخشان در صنعت برق کشور و در زمینه ی تامین کالای برق,اجرای پروژه های الکتریکال و هوشمند سازی برق ساختمان فعالیت میکند.

به منظور استفاده از شوینده هم باید از مخزن مخصوص این کار بهره ببرید. بعد از ریختن مایع شوینده درون آن، می‌توانید مخزن را به رابط ناس وصل کنید. ولوم قرمزی که بالای آن قرار دارد میزان پاشیدن مایع شوینده را تنظیم می‌کند.

  • بررسی مینی فرز ادون؛ سبک و مناسب ظریف‌کاری

از سوزن همراه دستگاه برای تمیز کردن ناس آبپاش استفاده می‌شود.

پشت دستگاه یک سیم‌جمع‌کن دیده می‌شود که به راحتی سیم ۵ متری را جمع می‌کند. کارواش رونیکس RP-0100C مجهز به موتور دینامی است و این نوع موتورها در کل استهلاک کمتری دارند.

برای جمع‌بندی باید بگوییم که این دستگاه کارواش مجهز به موتور قدرتمندی است و از کیفیت ساخت خیلی خوبی بهره می‌برد. این نوع دستگاه‌ها مناسب کارهای خانگی هستند و طبیعتا برای کارهای صنعتی مناسب نیستند.

در حال حاضر با پرداخت حدود ۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان می‌توانید این دستگاه را از فروشگاه دیجی‌کالا خریداری کنید.

. .


بازنشر از : digimag