مهران محمدی امین

آخرین خبر/ اسکنرها را می توان جزو پیشرفته ترین ابزارهای موجود دانست که هر نوع سند و یا دست نویسی را به نسخه های دیجیتالی تبدیل می کنند. توسعه دهندگان گوناگونی تا کنون اپ هایی را

1401\08\30 23:49:08


برنامه/ اسکنری که در جیب جا می‌شود

آخرین خبر/ اسکنرها را می توان جزو پیشرفته ترین ابزارهای موجود دانست که هر نوع سند و یا دست نویسی را به نسخه های دیجیتالی تبدیل می کنند. توسعه دهندگان گوناگونی تا کنون اپ هایی را در این زمینه معرفی کرده اند که قادر هستند اسمارتفون ها را به اسکنرهایی پر امکانات تبدیل سازند.

اسکنرها را می توان جزو پیشرفته ترین ابزارهای موجود دانست که هر نوع سند و یا دست نویسی را به نسخه های دیجیتالی تبدیل می کنند.

توسعه دهندگان گوناگونی تا کنون اپ هایی را در این زمینه معرفی کرده اند که قادر هستند اسمارتفون ها را به اسکنرهایی پر امکانات تبدیل سازند. حتی در برخی از موارد مشاهده شده قابلیت هایی که توسط این استارت اپ ها ارائه می شود توسط دستگاه های اسکنر چند میلیونی نیز در اختیار کاربران قرار داده نمی شود! یکی از موفق ترین شرکت ها را در این زمینه می توان ادوبی، خالق برنامه معروف فتوشاپ دانست. Adobe Scan: PDF & Business Card Scanner with OCR عنوان اپلیکیشن اسکنر هوشمند شرکت ادوبی Adobe می باشد.

هر ان چیزی که شما برای یک اسکن بی نقص به آن نیاز دارید در این اپلیکیشن موجود می باشد؛ به صورتی که کافی است دوربین گوشی خود را در بر روی اسناد کاغذی گرفته و یک نسخه دیجیتال و بسیار با کیفیت را به سرعت دریافت نمایید. اسناد اسکن شده توسط برنامه فوق در فرمت پی دی اف در اختیار کاربران قرار می‌گیرد که علاوه‌بر ذخیره سازی آنها در حافظه قادر به اشتراک گذاری شان با دوستان خود هستید. از دیگر امکانات موجود در این اپلیکیشن می‌توان به تکنولوژی فوق العاده OCR اشاره نمود که کاربران را قادر می سازد تا متن های موجود در تصاویر و یا فایل های PDF را به آسانی هر چه تمام تر استخراج نمایند.برخی از امکانات و قابلیت های برنامه Adobe Scan: PDF & Business Card Scanner with OCR:اسکن سریع و آسان هر نوع سند، فاکتور، مدرک، دست نویس و …دریافت فایل های خروجی در قالب فرمت پی دی افکیفیت بسیار بالای فایل های اسکن شده با امکان انتخاب محدوده اسکنپشتیبانی از سیستم بی نظیر اسکن بیزنس کارت ها با توانایی ذخیره سازی اطلاعات شاناسکن اسناد و یا نوشته های چند برگیتکنولوژی فوق العاده OCR برای استخراج متن از تصاویر و یا فایل های پی دی افدسترسی به فایل های اسکن شده در هر زمان و مکانیشما تجربه استفاده از این اپلیکیشن رو دارید؟ اگر قراره الان دانلودش کنید لطفا بعدش برگردید همینجا و بهمون بگید چطور بود.

منتظرتون هستیم.نسخه اندروید مورد نیاز: 7.0 و بالاترحجم: 81 مگابایتلینک دانلود برای اندرویدبرای دانلود بازی‌ها و اپلیکیشن‌هایی که برای ایرانی‌ها در دسترس نیستند می‌توانید از این روش استفاده کنید.. .


بازنشر از : آخرین خبر