مهران محمدی امین

آخرین خبر/ برنامه تبدیل عکس های سیاه سفید به رنگی AI Photo Enhancer & PixeLeap تصاویر تار یا آسیب دیده شما را اصلاح می کند و خاطرات قدیمی شما را زنده می کند. از فیلترهای منحص

1401\07\07 00:49:05


برنامه. خاطراتتان را زنده نگه دارید

آخرین خبر/ برنامه تبدیل عکس های سیاه سفید به رنگی AI Photo Enhancer & PixeLeap تصاویر تار یا آسیب دیده شما را اصلاح می کند و خاطرات قدیمی شما را زنده می کند. از فیلترهای منحصر به فرد صورت و ویژگی های اسکنر چهره برای شگفت زده کردن دوستان خود استفاده کنید.

برنامه تبدیل عکس های سیاه سفید به رنگی AI Photo Enhancer & PixeLeap تصاویر تار یا آسیب دیده شما را اصلاح می کند و خاطرات قدیمی شما را زنده می کند.

از فیلترهای منحصر به فرد صورت و ویژگی های اسکنر چهره برای شگفت زده کردن دوستان خود استفاده کنید. PixeLeap از فناوری پیشرفته تولید هوش مصنوعی بهره می‌برد تا به شما کمک کند عکس‌های تار را به راحتی تعمیر کنید تا واضح شوند. PixeLeap می تواند عکس های سیاه و سفید قدیمی شما را رنگی کند.

برنامه ویرایش عکس PixeLeap نه تنها برای تنظیم عکس‌ها، بازیابی عکس‌های قدیمی، بهبود عکس‌ها، اسکن عکس‌ها، بلکه رنگی کردن عکس‌ها، رنگ‌آمیزی عکس‌های سیاه و سفید، زنده شدن عکس‌ها و تغییر سن، عملکردهای مختلفی را ارائه می‌کند!توسط برنامه PixeLeap میتوانید عکس های سیاه سفید و قدیمی خود را رنگ آمیزی کرده و کیفیت آنها را بهبود دهید. عکس هایی که با دوربین های قدیمی ، تار یا بی کیفیت گرفته شده اند را میتوانید اصلاح کرده و کیفیت آنها را افزایش دهید.توسط اسکنر موجود داخل برنامه میتوانید براحتی عکس های کاغذی و قدیمی داخل آلبوم را با گوشی اندروید خود اسکن کنید، اسکنر عکس به طور خودکار مرزهای تصویر را شناسایی می کند، عکس ها را به صورت خودکار می چرخاند، برش می دهد، رنگ ها را بازیابی می کند. از آن برای اسکن اولیه عکس استفاده کنید، جادوی عملکرد اسکن قدرتمند را ببینید که با فناوری پیشرفته هوش مصنوعی ساخته شده است.سن را هر طور که دوست دارید تغییر دهید - با PixeLeap می توانید هر چقدر که می خواهید جوان تر شوید.

هر زمان خواستید به سن 18 سالگی خود برگردید!. فیلتر سن، قیافه شما را جوان تر کرده و چین و چروک موجود در چهره شما را از بین خواهد برد تا جوان تر به نظر برسید!. برای نتایج چشمگیر با فیلتر دوربین جوان، این فیلتر را روی عکس های قدیمی امتحان کنید.با استفاده از اسکن چهره پویا میتوانید چهره ها را در عکس قدیمی متحرک کنید تا خاطرات خود را زنده کنید.نحوه استفاده :- یک عکس B&W را اسکن کنید یا از رول دوربین خود آپلود کنید.- یک کلیک برای عکس های رنگی، افزودن فیلترها و تصحیح خودکار عکس ها.- با یک ضربه به طور خودکار به عکس تک رنگ شما رنگ اضافه می کند.- عکس های قدیمی را در حافظه به HD ارتقا دهید.- عکس را آزادانه برش دهید (در نسبت های چند بعدی).- چرخش عکس به یک زاویه عالی، افقی، عمودی و غیره- گزینه های انتخابی برای بهبود عکس، ویرایشگر تصویر remini برای برنامه تصاویر remini.- فیلتر پیری را امتحان کنید.

از یک مدل هوش مصنوعی عالی برای دیدن چهره جوانتر یا پیر تر خود استفاده کنید.همه عکس‌ها ممکن است به مرور زمان و با قرارگرفتن در معرض نور خورشید یا رطوبت کیفیت خود را از دست دهند . PixeLeap یک ویرایشگر عکس، اسکن عکس های قدیمی از آلبوم ها و رنگی کردن عکس های سیاه و سفید است، PixeLeap عکس‌های قدیمی شما را تعمیر و بازیابی می‌کند و به آن‌ها جان تازه‌ای می‌دهد تا برای همیشه در آلبوم عکس‌های خانوادگی شما باقی بمانند. PixeLeap باعث می‌شود که تصاویر قدیمی شما مانند زمانی که جدید هستند خوب به نظر برسند، همچنین PixeLeap می‌تواند عکس‌های سیاه و سفید شما را رنگی کند.

عکس‌هایی از گذشته، با اسکنر از آینده آشنا شوید.شما تجربه استفاده از این اپلیکیشن رو دارید؟ اگر قراره الان دانلودش کنید لطفا بعدش برگردید همینجا و بهمون بگید چطور بود. منتظرتون هستیم.نسخه اندروید مورد نیاز: 6.0 و بالاترحجم: 97 مگابایتلینک دانلود برای اندرویدبرای دانلود بازی‌ها و اپلیکیشن‌هایی که برای ایرانی‌ها در دسترس نیستند می‌توانید از این روش استفاده کنید.. .


بازنشر از : آخرین خبر