مهران محمدی امین

آخرین خبر/ برنامه Hibernator - Close apps & Save battery نرم افزار بستن برنامه‌های پس زمینه در حال اجرا، یک روش آسان برای متوقف کردن تمام برنامه‌های در حال اجرا را ف

1401\06\07 23:15:52


برنامه. وقت خواب اپلیکیشن‌ها رسیده

آخرین خبر/ برنامه Hibernator - Close apps & Save battery نرم افزار بستن برنامه‌های پس زمینه در حال اجرا، یک روش آسان برای متوقف کردن تمام برنامه‌های در حال اجرا را فراهم می‌کند و در نتیجه باعث می شود در مصرف باتری صرفه جویی شود و عملکرد را بهبود بخشد و همچنین می تواند هر زمان که صفحه خاموش شود به طور خودکار برنامه ها را ببندد. این برنامه عملکرد تلفن شما را بهبود می بخشد: با سرعت بخشیدن به تلفن خود، با آزاد کردن حافظه، با صرفه جویی در باتری، با خنک کردن تلفن و غیره.

برنامه Hibernator - Close apps & Save battery نرم افزار بستن برنامه‌های پس زمینه در حال اجرا، یک روش آسان برای متوقف کردن تمام برنامه‌های در حال اجرا را فراهم می‌کند و در نتیجه باعث می شود در مصرف باتری صرفه جویی شود و عملکرد را بهبود بخشد و همچنین می تواند هر زمان که صفحه خاموش شود به طور خودکار برنامه ها را ببندد.

این برنامه عملکرد تلفن شما را بهبود می بخشد: با سرعت بخشیدن به تلفن خود، با آزاد کردن حافظه، با صرفه جویی در باتری، با خنک کردن تلفن و غیره. تلفن شما بسیاری از برنامه ها را در پس زمینه اجرا می کند که از منابع سیستم شما استفاده می کند و در نتیجه باعث تخلیه باتری شما و کاهش حافظه موجود می شود. این برنامه به شما امکان می دهد تلفن خود را هنگامی که به کندی اجرا می شود به دلیل بسیاری از برنامه های در حال اجرا در پس زمینه سرعت ببخشید.

این برنامه با آزاد کردن RAM و ایجاد فضای برنامه های جدید، حافظه تلفن شما را بهینه می کند. بستن برنامه ها به صرفه جویی در مصرف باتری و افزایش عمر باتری کمک می کند. بستن برنامه ها به خنک شدن دمای تلفن شما کمک می کند و میزان مصرف CPU را کاهش می دهد.ویژگی های برنامه Hibernator - Close apps & Save battery:بستن همه برنامه های در حال اجرابستن کارها و خدمات پس زمینهبستن تمام برنامه ها به طور خودکار هنگام خاموش بودن صفحهبرنامه های کاربر و برنامه های سیستم را پشتیبانی می کندویجتمیانبرهاشما تجربه استفاده از این اپلیکیشن رو دارید؟ اگر قراره الان دانلودش کنید لطفا بعدش برگردید همینجا و بهمون بگید چطور بود.

منتظرتون هستیم.نسخه اندروید مورد نیاز: 4.4 و بالاترحجم: 7 مگابایتلینک دانلود برای اندروید (لینک کمکی)برای دانلود بازی‌ها و اپلیکیشن‌هایی که برای ایرانی‌ها در دسترس نیستند می‌توانید از این روش استفاده کنید.. .


بازنشر از : آخرین خبر