مهران محمدی امین

صندوق نوآوری و شکوفایی استارت آپ شرکت های دانش بنیان رویداد «دوشنبه‌های استارت‌آپی» و «پیوند» در حوزه کشاورزی هوش

1401\11\01 15:56:05


برگزاری رویداد «دوشنبه‌های استارتاپی» در حوزه کشاورزی هوشمند

رویداد «دوشنبه‌های استارت‌آپی» و «پیوند» در حوزه کشاورزی هوشمند دوشنبه سوم بهمن ماه جاری با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از صندوق نوآوری و شکوفایی، در این رویداد که در قالب دو رویداد «دوشنبه‌های استارت‌آپی» و «پیوند» برگزار می‌شود، ۱۶ استارت‌آپ فعال در حوزه کشاورزی هوشمند طرح‌های خود را به سرمایه‌گذاران خطر پذیر معرفی خواهند کرد و پس از آن، این استارت‌آپ‌ها با سرمایه‌گذاران جلسات B۲B خواهند داشت که از حمایت صندوق نوآوری نیز برخوردار است.

در این برنامه همچنین حمایت‌های صندوق نوآوری و شکوفایی از تیم‌های استارت‌آپی در قالب طرح «هم‌سرمایه‌گذاری» تشریح خواهد شد. این برنامه از ۸:۳۰ صبح‌ سه‌شنبه آغاز و تا ساعت ۱۳ ادامه خواهد داشت. حضور برای همه علاقه‌مندان به صورت مجازی آزاد است.

صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری از سال ۱۳۹۸ در راستای ماموریت خود مبنی بر تامین مالی توسعه فناوری و به ویژه فناوری‌های پیشرفته و اولویت‌دار، در قالب برنامه «هم‌سرمایه‌گذاری» با صندوق‌های پژوهش و فناوری، سرمایه‌گذاری جسورانه در استارت‌آپ‌ها و طرح‌های سرمایه‌پذیر را آغاز کرده است. در برنامه هم‌سرمایه‌گذاری، استارت‌آپ‌ها و دارندگان طرح‌های سرمایه‌پذیر، طرح و مدل کسب‌وکار خود را به عاملان سرمایه‌گذاری صندوق نوآوری و شکوفایی معرفی می‌کنند. در صورتی که یکی از عاملان سرمایه‌گذاری صندوق نوآوری و شکوفایی، پس از ارزیابی و تایید طرح و مدل کسب‌وکار، تصمیم به سرمایه‌گذاری جسورانه روی آن طرح بگیرد، صندوق نوآوری و شکوفایی تا ۸۰ درصد سرمایه جسورانه مورد نیاز آن استارت‌آپ یا طرح سرمایه‌پذیر را تامین می‌کند.

همچنین در رویداد «پیوند»، صندوق نوآوری و شکوفایی در راستای کمک به تحقق و توسعه اقتصاد دانش‌بنیان، تکمیل زنجیره ایده تا بازار و تجاری‌سازی نوآوری‌ها، دستاوردهای پژوهشی و اختراعات و کاربردی کردن دانش از فعالیت شتابدهی ایده‌های فناورانه حمایت می‌کند. این حمایت از طریق رویداد «پیوند» به این شکل خواهد بود که ایده‌پردازان و استارت‌آپ‌هایی که هنوز به مرحله MVP نرسیده‌اند طی فراخوانی شناسایی شده و آماده ارائه به شتابدهنده‌های دانش بنیان به عنوان عامل صندوق نوآوری و شکوفایی می‌شوند.. .


بازنشر از : مهر

صندوق نوآوری و شکوفایی

استارت آپ

شرکت های دانش بنیان