مهران محمدی امین

ایرانسل کسب و کار اینترنت ایرانسل به روال سال‌های گذشته، بر اساس ابلاغ وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، به مناسبت

1401\05\29 17:06:16


بسته اینترنت ایرانسل برای خبرنگاران فعال شد

ایرانسل به روال سال‌های گذشته، بر اساس ابلاغ وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، به مناسبت روز خبرنگار و با هدف تکریم اصحاب رسانه، بسته اینترنت هدیه ۲۰۰ گیگابایتی خبرنگاران را فعال کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط‌ عمومی ایرانسل، این هدیه که یک بسته ۲۰۰ گیگابایتی و با اعتبار یک ساله است، از روز پنجشنبه ۲۷ مرداد ۱۴۰۱، برای فهرست خبرنگاران ایرانسلی، فعال شده است.

تبلیغات
چاه ارت - اعلام حریق
چاه ارت - اعلام حریق

کالای برق لِنا - LENA با سابقه ای درخشان در صنعت برق کشور و در زمینه ی تامین کالای برق,اجرای پروژه های الکتریکال و هوشمند سازی برق ساختمان فعالیت میکند.

فهرست مذکور، نخستین فهرست ارسال شده توسط سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی (رگولاتوری) به ایرانسل است. خبرنگاران ایرانسلی که این بسته هدیه روی حساب آنها فعال شده است، پس از پایان اعتبار بسته، می‌توانند با ارسال عدد یک به شماره ۳۱۴۱، بسته‌های فعلی موجود روی حساب خود را که به دلیل فعال بودن بسته هدیه روز خبرنگار، استفاده از آن‌ها متوقف شده است، مجدداً دریافت و استفاده کنند. مشترکان سیم کارت‌های دائمی و اعتباری ایرانسل می‌توانند برای اطلاع از میزان اعتبار زمانی و حجمی بسته‌های اینترنت همراه، علاوه بر نسخه وب و اپلیکیشن ایرانسل من، از طریق شماره‌گیری کد #۴*۱*۵۵۵*، وضعیت بسته‌های خود را مشاهده کنند.

همچنین مشترکان سیم‌کارت‌های اعتباری می‌توانند باقیمانده اعتبار حجمی تمامی بسته‌های افزایشی و ترکیبی اینترنت را با شماره‌گیری کد #۱۰*۱۴۱*، مشاهده کنند.. .


بازنشر از : مهر

ایرانسل

کسب و کار

اینترنت