مهران محمدی امین

همزمان با انتشار آپدیت One UI 5

1401\11\25 22:58:09


بهترین قابلیت گیمینگ گلکسی S23 به گوشی‌های دیگر سامسونگ می‌آید

همزمان با انتشار آپدیت One UI 5

همزمان با انتشار آپدیت One UI 5.1 برای گوشی‌های سامسونگ این شرکت یک قابلیت جذاب را برای کاربران خود منتشر کرده که در واقع یک قابلیت گیمینگ به حساب می‌آید.

سامسونگ با افزایش توانایی پردازنده‌ی گوشی‌های سری گلکسی S23، از همان ابتدا موضع خود را برای سال جدید مشخص کرد؛ شرکت کره‌ای می‌خواهد گوشی‌هایش از لحاظ عملکرد سخت‌افزاری حرف اول را بزنند.

اما افزایش توانایی سخت‌افزاری تنها راه حل سامسونگ برای این منظور نبوده و می‌بینیم که این شرکت از راه حل‌های نرم‌افزاری هم استفاده کرده تا بدین ترتیب گوشی‌هایش در انجام کارهای سنگین هیچ ضعفی نداشته باشند. بنابراین در کنار اسنپدراگون ۸ نسل ۲ که پردازنده‌ی فوق‌العاده توانمندی هم به حساب می‌آید، یک سری قابلیت‌های نرم‌افزاری هم وجود دارد که باعث شده این گوشی‌ها سریع‌تر و در عین حال بهینه‌تر باشند.

یکی از این قابلیت‌های نرم‌افزاری که با تمرکز بر گیمینگ هم به گوشی‌های سامسونگ اضافه شده، Pause USB Power Delivery نام دارد. این قابلیت به کاربران اجازه می‌دهد تا گوشی را به یک شارژر سازگار با آن متصل کرده و با این کار، انرژی مورد نیاز برای بهتر کار کردن سخت‌افزار را فراهم کنند، نه اینکه لزوما گوشی را شارژ کنند.

این قابلیت برای کسانی مناسب است که برای مدت زمانی طولانی بازی می‌کنند اما نمی‌خواهند گوشی را همزمان با بازی کردن شارژ کنند چون با این کار فشار زیادی به دستگاه وارد می‌شود و از طول عمر باتری هم کاسته خواهد شد چون دستگاه به شدت داغ می‌شود و این موضوع نه تنها باعث به وجود آمدن مشکلاتی در طول عمر مفید باتری می‌شود بلکه عملکرد خود دستگاه را هم مختل می‌کند و اجازه نمی‌دهد با خیال راحت بازی کنید و لذت ببرید چون با داغ شدن بیش از حد دستگاه، گوشی به صورت خودکار توان پردازشی را کم می‌کند.

تبلیغات
چاه ارت - اعلام حریق
چاه ارت - اعلام حریق

کالای برق لِنا - LENA با سابقه ای درخشان در صنعت برق کشور و در زمینه ی تامین کالای برق,اجرای پروژه های الکتریکال و هوشمند سازی برق ساختمان فعالیت میکند.

سامسونگ گیمینگ

وقتی این قابلیت فعال شود، باتری خالی نمی‌شود، اما در عین حال هیچ شارژی هم به آن اضافه نخواهد شد چرا که اتصال به شارژر فقط برای برق‌رسانی به قطعات سخت‌افزاری صورت می‌گیرد. البته این اتفاق زمانی رخ می‌دهد که شما حداقل ۲۰٪ شارژ داشته باشید تا بتوانید به راحتی بازی کنید. برای اینکه گوشی خود را شارژ کنید، باید این قابلیت را از طریق تنظیمات مربوطه غیر فعال کنید.

Pause USB Power Delivery به عنوان یک آپدیت مجزا برای اپلیکیشن Game Booster در دسترس قرار دارد و با استفاده از آن به شکل چشمگیری می‌توانید عملکرد سخت‌افزاری گوشی خود را بهبود ببخشید.

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A13 دو<a href= سیم کارت ظرفیت 64 گیگابایت و رم 4 گیگابایت به همراه شارژر"> /*/
گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A13 دو سیم کارت ظرفیت ۶۴ گیگابایت و رم ۴ گیگابایت به همراه شارژر /*/
۵,۴۵۹,۰۰۰ /*/
تومان /*/ /*/ /*/
گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy S21 FE 5G دو سیم‌ کارت ظرفیت 256 گیگابایت و رم 8 گیگابایت /*/
گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy S21 FE 5G دو سیم‌ کارت ظرفیت ۲۵۶ گیگابایت و رم ۸ گیگابایت /*/
۱۷,۵۹۹,۰۰۰ /*/
تومان /*/ /*/ /*/
محبوب‌ترین گوشی‌های سامسونگ گ در دیجی‌کالا/*/ مشاهده همه /*/ /*/ /*/
  • One UI 5.1 برای طیف وسیعی از گوشی‌های سامسونگ عرضه می‌شود

منبع: PhoneArena

/*/ .

.


بازنشر از : digimag