مهران محمدی امین

گیم فا/ با توجه به اطلاعات قرار گرفته در صفحه‌ی خرید RoboCop: Rogue City در فروشگاه آمازون (Amazon)، به‌نظر می‌رسد که در تابستان امسال قادر به انجام این بازی باشیم.

1401\11\25 18:25:07


تاریخ انتشار RoboCop: Rogue City در فروشگاه آمازون فهرست شد

گیم فا/ با توجه به اطلاعات قرار گرفته در صفحه‌ی خرید RoboCop: Rogue City در فروشگاه آمازون (Amazon)، به‌نظر می‌رسد که در تابستان امسال قادر به انجام این بازی باشیم.  سال گذشته و در جریان رویداد Nacon Connect بود که استودیوی تیون (Teyon) و شرکت نیکان (Nacon)، از بازی جدید اقتباس شده از مرد آهنی به نام RoboCop: Rogue City رونمایی کردند.

گیم فا/ با توجه به اطلاعات قرار گرفته در صفحه‌ی خرید RoboCop: Rogue City در فروشگاه آمازون (Amazon)، به‌نظر می‌رسد که در تابستان امسال قادر به انجام این بازی باشیم. سال گذشته و در جریان رویداد Nacon Connect بود که استودیوی تیون (Teyon) و شرکت نیکان (Nacon)، از بازی جدید اقتباس شده از مرد آهنی به نام RoboCop: Rogue City رونمایی کردند.

اگرچه هیچوقت تاریخ دقیقی برای عرضه‌ی این عنوان اعلام نشد اما به‌تازگی در فروشگاه آنلاین آمازون، صفحه‌ی جدیدی برای این بازی ایجاد شده و تاریخ انتشار آن را روز ۳۰ ژوئن ۲۰۲۳ (۹ تیر ماه ۱۴۰۲) قرار داده است.اگرچه احتمال دارد تاریخ فوق تنها جهت رزرو کردن زمان انتشار RoboCop: Rogue City در وب‌سایت آمازون درج شده و هیچگونه ریشه‌ای در واقعیت نداشته باشد اما با توجه به اینکه رویداد بعدی Nacon Connect کم‌تر از یک ماه دیگر و در مارسِ پیشِ رو برگزار می‌شود، می‌توان انتظار داشت که به‌زودی قادر به دریافت اطلاعات رسمی جدیدی از تاریخ انتشار این بازی باشیم.RoboCop: Rogue City که براساس فیلم‌های سه‌گانه‌ی RoboCop در حال ساخت است، روی پلتفرم‌های پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس/اس، نینتندو سوییچ و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد. شاید جالب باشد بدانید که پیتر ولر (Peter Weller)، بازیگر اصلی نقش RoboCop، برای صداپیشگی این شخصیت، به بازی بازگشته است.. .


بازنشر از : آخرین خبر