مهران محمدی امین

طبق جدیدترین اطلاعات منتشر شده، سامسونگ در حال آماده شدن برای رونمایی از یک تبلت جان‌سخت جدید به نام گلکسی تب اکتیو ۴ پرو ۵G است

1401\06\07 15:29:11


تبلت جان‌سخت تب اکتیو ۴ پرو ۵G یک گام دیگر به رونمایی نزدیک‌تر شد

طبق جدیدترین اطلاعات منتشر شده، سامسونگ در حال آماده شدن برای رونمایی از یک تبلت جان‌سخت جدید به نام گلکسی تب اکتیو ۴ پرو ۵G است

طبق جدیدترین اطلاعات منتشر شده، سامسونگ در حال آماده شدن برای رونمایی از یک تبلت جان‌سخت جدید به نام گلکسی تب اکتیو ۴ پرو ۵G است.

این تبلت اخیراً در کنسول Google Play و پایگاه داده بلوتوث SIG قرار گرفته و برخی از مشخصات فنی این محصول جدید از این طریق لو رفته است. اکنون اما این تبلت جدید سامسونگ با شماره مدل SM-T636B در وب‌سایت صدور گواهینامه‌ی GCF ظاهر شده که این موضوع، به عرضه جهانی قریب الوقوع آن اشاره می‌کند. منبع مذکور همچنین حاکی از آن است که این محصول از سیم‌کارت پشتیبانی خواهد کرد؛ ولی احتمال عرضه‌ی نسخه‌ی وای‌فای آن نیز وجود دارد.

  • یک دهه سلطنت بر بازار موبایل؛ سامسونگ آبروی اندروید است

مشخصات احتمالی گلکسی تب اکتیو ۴ پرو ۵G

از آن جایی که وب‌سایت GCF به جزئیات خاص دیگری در مورد این تبلت جدید اشاره نکرده، در ادامه به بررسی شایعات منتشر شده درباره‌ی مشخصات فنی گلکسی تب اکتیو ۴ پرو ۵G می‌پردازیم.

گفته می‌شود که تبلت جان‌سخت جدید سامسونگ مجهز به یک نمایشگر ۸.۹ اینچی LCD است که از رزولوشن FullHD (به طور دقیق‌تر ۱۲۰۰×۱۹۲۰ پیکسل)، نسبت تصویر به بدنه‌ی ۱۶:۱۰ و  تراکم پیکسلی ۲۸۳ ppi پشتیبانی می‌کند.

ظاهراً سامسونگ برای این تبلت هوشمندش از پردازنده‌ی اسنپدراگون ۷۷۸G 5G کوالکام به عنوان قلب تپنده بهره می‌برد. این پردازنده بر پایه‌ی لیتوگرافی ۶ نانومتری تولید شده است و توانایی پردازشی فوق‌العاده‌ای دارد. چهار هسته‌ی ابتدایی این پردازنده به دو دسته‌ی یک و سه‌تایی تقسیم می‌شوند که نوع هسته‌های آن Cortes-A78 است.

یعنی همان هسته‌هایی که بعد از Cortex-X1، سه هسته‌ی بزرگ تراشه‌هایی نظیر اسنپدراگون ۸۸۸ را تشکیل می‌دهند. پردازش‌های گرافیکی این تبلت نیز بر عهده Adreno 642L بوده و در کنار آن نیز، ۴ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی داخلی تعبیه خواهد شد.

  • گلکسی S23 و S23 پلاس تفاوت مهمی با نسل قبلی نخواهند داشت

گلکسی تب اکتیو 4 پرو 5G

تبلیغات
نمایندگی یخچال سامسونگ تهران
نمایندگی یخچال سامسونگ تهران

24تعمیر ارائه خدمات تعمیر و نصب محصولات سامسونگ در تهران با تعرفه نمایندگی .

در قاب پشتی تب اکتیو ۴ پرو ۵G، سیستم دوربین تکی دیده می‌شود که سنسور آن دقتی ۱۳ مگاپیکسلی خواهد داشت. این سنسور دوربین از قابلیت فیلم‌برداری ۴K و ۱۰۸۰ با سرعت ۳۰ فریم بر ثانیه پشتیبانی می‌کند.

روی پنل جلویی این تبلت یک دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی تعبیه شده که کاربران می‌توانند از آن برای برقراری تماس‌های ویدیویی و گرفتن عکس‌های سلفی بهره ببرند.

غول فناوری کره‌ای به احتمال زیاد از یک باتری با ظرفیت ۶۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی به عنوان منبع تغذیه این تبلت بهره خواهد برد که با شارژر ۱۵ واتی انرژی مجدد خود را تأمین خواهد کرد. از آن جایی که نمایشگر گلکسی تب اکتیو ۴ پرو ۵G از جنس LCD است، بنابراین احتمال می‌رود که سنسور اثر انگشت آن با دکمه‌ی پاور ادغام شود. سیستم‌عامل اندروید ۱۲L نیز روی این محصول جدید سامسونگ به صورت پیش‌فرض نصب شده و جدیدترین رابط کاربری سامسونگ را اجرا خواهد کرد.

پیش‌تر انتظار می‌رفت گوشی هوشمند جان‌سخت گلکسی XCover 6 پرو و گلکسی تب اکتیو ۴ پرو ۵G سامسونگ در ماه جولای رونمایی شوند.

اما در مراسم ماه جولای، این شرکت فقط از گوشی جان‌سخت جدید خود رونمایی کرده و خبری از معرفی تبلت جدیدش نبوده است. احتمال می‌رود که در روزهای آینده اخبار دقیق‌تری از تبلت جدید سامسونگ در رسانه‌های خبری منتشر شود.

  • سامسونگ در حال توسعه‌ی سومین نسل تراشه‌ی گوگل تنسور است

منبع: Gizmochina

/*/ . .


بازنشر از : digimag