مهران محمدی امین

پیش‌تر شایعه شده بود سامسونگ قصد دارد گلکسی S23 اولترا را به دوربین اصلی ۲۰۰ مگاپیکسلی مجهز کند که به نظر می‌رسد این اتفاق قطعا رخ خواهد داد

1401\07\07 22:04:20


تجهیز گلکسی S23 اولترا به دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی تقریبا قطعی است

پیش‌تر شایعه شده بود سامسونگ قصد دارد گلکسی S23 اولترا را به دوربین اصلی ۲۰۰ مگاپیکسلی مجهز کند که به نظر می‌رسد این اتفاق قطعا رخ خواهد داد

پیش‌تر شایعه شده بود سامسونگ قصد دارد گلکسی S23 اولترا را به دوربین اصلی ۲۰۰ مگاپیکسلی مجهز کند که به نظر می‌رسد این اتفاق قطعا رخ خواهد داد.

سامسونگ در نظر دارد اوایل سال ۲۰۲۳ میلادی از گوشی‌های سری گلکسی S23 رونمایی کند.

محصولاتی که اگر برنامه‌ی سامسونگ تغییری نکند باید در سه مدل استاندارد، پلاس و اولترا رونمایی و راهی بازار شوند. در رابطه با گوشی‌های این سری تاکنون خبرهای متعددی منتشر شده که در بیشتر آن‌ها خوانده‌ایم که فرق خاصی از لحاظ ظاهر بین سری گلکسی S23 و S22 وجود نخواهد داشت.

اخیرا حتی رندری از گلکسی S23 اولترا هم برای نخستین بار منتشر شده که نشان می‌دهد این گوشی تقریبا از همان ظاهر گلکسی S22 اولترا برخوردار است با این تفاوت که برخی از مشخصات آن به شکل قابل توجهی بهبود خواهند داشت. مورد نخست، دوربین است که پیش از این هم شنیده بودیم سامسونگ می‌خواهد در این بخش پرچم‌دار مورد انتظار خود را ارتقا دهد.

در حال حاضر بسیاری از افشاگران و خبرگزاری‌های معتبر و موثق بر این باورند که سامسونگ این گوشی را به دوربین اصلی ۲۰۰ مگاپیکسلی مجهز خواهند کرد که حالا به اعتقاد پایگاه خبری ET News، خود سامسونگ هم این موضوع را تأیید کرده است. در گزارش این وب‌سایت آمده:

بخش موبایل سامسونگ الکترونتیکس اطلاعاتی را با یکی از شرکای تجاری خود به اشتراک گذاشته مبنی بر اینکه این شرکت می‌خواهد از یک دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی برای گلکسی S23 اولترا استفاده کند.

این دوربین همانطور که گفته شده فقط برای مدل اولترا از پرچم‌داران نسل بعد سامسونگ در نظر گرفته خواهد شد اما در حال حاضر یک سری از شرکت‌های اندرویدی نظیر لنوو و موتورولا هم به استفاده از آن تمایل نشان داده‌اند و پرچم‌داران خود را مجهز به آن روانه‌ی بازار کرده‌اند.

  • گلکسی S23 و S23 پلاس با شارژر ۲۵ واتی عرضه خواهند شد
گلکسی S23 اولترا 200 مگاپیکسلی

رندر منتشر شده از گلکسی S23 اولترا که شباهت زیاد آن با گلکسی S22 اولترا را نشان می‌دهد

تبلیغات
نمایندگی یخچال سامسونگ تهران
نمایندگی یخچال سامسونگ تهران

24تعمیر ارائه خدمات تعمیر و نصب محصولات سامسونگ در تهران با تعرفه نمایندگی .

/*/

سوا از دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی، سامسونگ همچنین با کوالکام هم وارد همکاری شده تا عملکرد سنسور اثر انگشت را در گلکسی S23 اولترا بهبود ببخشد. اینطور که به نظر می‌رسد، این شرکت کره‌ای می‌خواهد از سنسور ۳D Sonic Max کوالکام در پرچم‌دار بعدی خود استفاده کند که آن هم منحصرا برای مدل اولترا در نظر گرفته شده است.

این سنسور ابعاد بزرگ‌تری را تحت پوشش قرار می‌دهد و در نتیجه در مقایسه با سایر سنسورهای موجود، سرعت و دقت بیشتری دارد و حتی می‌تواند همزمان دو اثرانگشت را شناسایی کند که این میزان امنیت را به مراتب افزایش می‌دهد.

البته گلکسی S23 اولترا نخستین گوشی نیست که از این سنسور اثر انگشت بهره خواهد برد. در حال حاضر گوشی‌هایی نظیر ویوو X80 پرو و iQOO 9 پرو هم از آن بهره می‌برند. جالب است بدانید این سنسور از قابلیتی پشتیبانی می‌کند که اجازه نمی‌دهد سارقین یا هر شخص دیگری که بخواهد بدون اجازه وارد گوشی شما شود، آن را دور بزند.

اما این تمام ماجرا نیست.

یک افشاگر دیگر که با نام کاربری @TheGalox_ در توییتر فعالیت می‌کند معتقد است سامسونگ قصد دارد از یک فرایند جدید در ساخت باتری گلکسی S23 اولترا استفاده کند. این فناوری ساخت به سامسونگ اجازه می‌دهد تا باتری را به صورت فشرده‌تری تولید کند که در نتیجه می‌تواند بدون نیاز به استفاده از سلول‌های بزرگ‌تر، ظرفیت باتری را افزایش دهد. همچنین گفته می‌شود این شرکت کره‌ای می‌خواهد برای S23 اولترا از حافظه‌هایی با فناوری UFS 4.0 استفاده کند که طبق ادعای سامسونگ، دو برابر سرعت بیشتری را در مقایسه با UFS 3.1 ارائه می‌دهد و به شکل محسوسی کم‌مصرف‌تر است.

با این حال تمام این گفته‌ها در رابطه با گلکسی S23 اولترا به غیر از دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی فعلا در حد یک شایعه است و باید منتظر بمانیم و ببینیم چه خبرهای بیشتری در این رابطه منتشر می‌شود.

  • سری گلکسی S23 سامسونگ ممکن است زودتر از انتظار معرفی شود

منبع: NotebookCheck

/*/ .

.


بازنشر از : digimag