مهران محمدی امین

مجله دیجی کالا/ شیائومی قرار است در ماه نوامبر امسال از پرچم‌داران سری ۱۳ خود رونمایی کند. در همین راستا به‌تازگی تصویری از یک مدل از این سری منتشر شده که ماژول دوربین

1401\07\22 20:34:34


تصویری از شیائومی ۱۳ با ماژول دوربین بسیار بزرگ منتشر شد

مجله دیجی کالا/ شیائومی قرار است در ماه نوامبر امسال از پرچم‌داران سری ۱۳ خود رونمایی کند. در همین راستا به‌تازگی تصویری از یک مدل از این سری منتشر شده که ماژول دوربین بزرگ آن را نشان می‌دهد.

مجله دیجی کالا/ شیائومی قرار است در ماه نوامبر امسال از پرچم‌داران سری ۱۳ خود رونمایی کند.

در همین راستا به‌تازگی تصویری از یک مدل از این سری منتشر شده که ماژول دوربین بزرگ آن را نشان می‌دهد.اگر خبرها و شایعاتی که تاکنون پیرامون گوشی‌های مورد انتظار شیائومی منتشر شده حقیقت داشته باشند، باید انتظار داشته باشیم این شرکت نوامبر امسال از سری شیائومی ۱۳ به عنوان پرچم‌داران سال ۲۰۲۳ خود رونمایی کند. اگر این اتفاق رخ ندهد، در دیرترین حالت ممکن باید در دسامبر شاهد رونمایی از این گوشی‌ها باشیم چرا که این رونمایی بعید است در سال ۲۰۲۳ رخ دهد. از آن جایی که تا تاریخ رونمایی احتمالی این محصولات فقط یک ماه زمان باقی مانده، به‌تازگی تصویری واقعی از یکی از مدل‌های این سری منتشر شده که ماژول دوربین بزرگی را روی پنل پشتی نشان می‌دهد.ماه گذشته بود که یک تصویر از گوشی شیائومی ۱۳ پرو منتشر شد.

البته این تصویر فقط بخش جلویی دستگاه را به نمایش می‌گذاشت که به لطف آن متوجه شدیم پرچم‌دار بعدی شیائومی قرار است نمایشگری خمیده و حفره‌ای کوچک در مرکز-بالای پنل نمایشگر داشته باشد که دوربین سلفی با سنسوری که هنوز جزئیات آن اعلام نشده در آن تعبیه خواهد شد. به صورت کلی از لحاظ طراحی پنل جلو، تفاوت چشمگیری بین شیائومی ۱۳ پرو و ۱۲ پرو وجود نخواهد داشت.حالا یک تصویر دیگر از گوشی‌های این سری منتشر شده که پنل پشتی را نشان می‌دهد. اینطور که به نظر می‌رسد، یک سری از وبلاگ‌های چینی پیش‌تر از این تصویر استفاده کرده بودند اما اکنون مشخص شده که مربوط به شیائومی ۱۳ بوده است.

البته مشخص نیست این تصویر واقعا به شیائومی ۱۳ مربوط می‌شود یا صرفا یک طراحی برای جذب کاربران است اما هیچ مدرکی هم دال بر کذب بودن این خبر وجود ندارد.با فرض بر اینکه این تصویر واقعا پرچم‌دار آینده‌ی شیائومی را نشان می‌دهد، باید انتظار داشته باشیم ماژول بسیار بزرگی روی پنل پشتی آن تعبیه شود. از آن‌جایی که این ماژول به گونه‌ای طراحی شده که گویا قرار بوده میزبان چهار دوربین باشد اما سه دوربین درون آن قرار گرفته، به نظر می‌رسد این تصویر مربوط به مدل استاندارد از این سری باشد و نه پرو یا اولترا. تنها اطلاعاتی که می‌شود از این تصویر کسب کرد این است که شیائومی می‌خواهد به‌جای سنسور LIDAR از لیزر استفاده کند.

در حال حاضر اپل تنها شرکتی است که از سنسور LIDAR در گوشی‌های و آیپدهای مدل پرو خود استفاده می‌کند.در حال حاضر شایعات حاکی از آن است که شیائومی ۱۳ پرو قرار است با ۱۲ گیگابایت حافظه‌ی رم و پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸ نسل ۲ به عنوان یکی از ترکیب‌های سخت‌افزاری خود راهی بازار شود. برای مدل استاندارد هم به احتمال زیاد از همین پردازنده استفاده خواهد شد حال ترکیب رم و حافظه‌ی داخلی آن به چه صورت خواهد بود مشخص نیست.. .


بازنشر از : آخرین خبر