مهران محمدی امین

با وجود این قابلیت، گزینه جدیدی ارائه می‌شود تا فقط افرادی که شما را دنبال می‌کنند بتوانند نامتان را منشن کنند.

1401\07\22 12:23:09


توییتر روی قابلیت جلوگیری از منشن شدن توسط دیگران کار می‌کند

با وجود این قابلیت، گزینه جدیدی ارائه می‌شود تا فقط افرادی که شما را دنبال می‌کنند بتوانند نامتان را منشن کنند.

توییتر در حال کار روی ویژگی جدیدی است که به کاربران اجازه می‌دهد تا منشن شدن خودشان را کنترل کنند.

طبق تصویری که توسط «جین مانچون ونگ»، مهندس و محقق برنامه از این ویژگی به اشتراک گذاشته شده، کاربران می‌توانند با انتخاب یک گزینه، فقط به افرادی که دنبال می‌کنند اجازه بدهند تا آن‌ها را منشن کنند.

اجازه دادن به کاربران توییتر برای محدود کردن افرادی که می‌توانند آن‌ها را منشن کنند، یک تغییر بسیار اساسی در نحوه عملکرد این پلتفرم خواهد بود. این قابلیت می‌تواند گام بزرگی برای کسانی باشد که می‌خواهند از حریم خصوصی خود محافظت کنند یا از درج ناخواسته نام خود در توییت‌ها جلوگیری کنند.

ویژگی جدید توییتر

اسکرین شات ارسال شده توسط ونگ، کنترل‌هایی را نشان می‌دهد که با وجود آن‌‌ها، هر کسی می‌تواند کاربران را منشن کند (که در حال حاضر انتخاب پیش‌فرض توییتر است)، منشن شدن شما فقط به افرادی محدود می‌شود که شما را دنبال می‌کنند یا می‌توانید منشن شدن خودتان را به‌طور کلی غیرفعال کنید.

علاوه بر این، ظاهرا «دامینیک کاموزی»، طراح حریم خصوصی این شبکه اجتماعی نیز در توییتی که اکنون حذف شده است، تایید کرد که آن‌ها در حال کار روی این ویژگی هستند و از کاربران خواسته بود تا بازخورد خود را ارائه کنند.

قابلیت محدود کردن افرادی که می‌توانند شما را منشن کنند، هنوز در دست توسعه است، بنابراین مشخص نیست که کاربران توییتر چه زمانی به آن دسترسی پیدا خواهند کرد.

همچنین این اولین باری نخواهد بود که توییتر به کاربران خود اجازه می‌دهد تا فهرست افرادی که می‌توانند با آن‌ها تعامل داشته باشند را محدود کنند.

در سال 2020، ویژگی دیگری را برای کاربران راه‌اندازی کرده بود که باعث می‌شود، تنها افرادی که دنبال می‌کنند یا در توییت از آن‌ها نام برده شده، به توییت‌های آن‌ها پاسخ دهند. همچنین با وجود قابلیت Twitter Circles فقط برخی کاربران می‌توانند توییت‌های خاصی را مشاهده کنند.

. .


بازنشر از : دیجیاتو