مهران محمدی امین

گیم فا/ آقای اد بون (Ed Boon)، خالق سری Mortal Kombat، اعلام کرده است که بازی بعدی استودیوی ندرلم (NetherRealm) در جشن 30 سالگی این فرنچایز معرفی نخواهد شد. با توجه به معرفی عناوی

1401\07\13 16:52:38


خبری از بازی جدید در جشن 30 سالگی Mortal Kombat نیست

گیم فا/ آقای اد بون (Ed Boon)، خالق سری Mortal Kombat، اعلام کرده است که بازی بعدی استودیوی ندرلم (NetherRealm) در جشن 30 سالگی این فرنچایز معرفی نخواهد شد. با توجه به معرفی عناوین مبارزه‌ای رقیبی چون Tekken 8 و Street Fighter 6 توسط باندای نامکو (Bandai Namco) و کپکام (Capcom)، کمی عجیب است که نامی از ندرلم به میان نمی‌آید.

گیم فا/ آقای اد بون (Ed Boon)، خالق سری Mortal Kombat، اعلام کرده است که بازی بعدی استودیوی ندرلم (NetherRealm) در جشن 30 سالگی این فرنچایز معرفی نخواهد شد.با توجه به معرفی عناوین مبارزه‌ای رقیبی چون Tekken 8 و Street Fighter 6 توسط باندای نامکو (Bandai Namco) و کپکام (Capcom)، کمی عجیب است که نامی از ندرلم به میان نمی‌آید.

آخرین اعلامیۀ این توسعه‌دهنده مبنی بر این بود که در مراسم Evo 2022 هیچ بیانیه‌ای نخواهد داد و ظاهراً این موضوع در جشن 30 سالگی فرنچایز محبوب این توسعه‌دهنده نیز ادامه خواهد داشت.آقای بون در صفحۀ توییتر خود گفت: «می‌دانم که بسیاری از شما مشتاق رونمایی از بازی بعدی استودیوی ندرلم هستید و در زمان مناسب شاهد این اتفاق خواهیم بود. اما ابتدا باید به 30 سالگی فرنچایز Mortal Kombat پرداخت. این چیزی است که برای آن جشن خواهیم گرفت و روی آن تمرکز خواهیم کرد.

معرفی بازی بعدی ما با MK30 همراه نخواهد بود.»منظور از “MK30” همان 30 سالگی این سری محبوب است. احتمال انتشار یک بیانیه از طرف این استودیو در هفته جاری وجود دارد، ولی همانطور که اد بون در توییت خود به آن اشاره کرده است، این بیانیه حول بازی جدید تیم مذکور نخواهد بود.. .


بازنشر از : آخرین خبر